.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Referendum? Jos Basescu!!!

Voi merge la referendum si voi vota impotriva lui Basescu. Inteleg ca USL e o dezamagire (legea uninominalului, ministrii incompatibili si incompetenti etc.), ca USL=PDL=aceeasi mizerie, dar cred ca asta e primul pas in ce inseamna a face curat in politica romaneasca.

Cineva mi-a zis ca un vot impotriva lui Basescu e un vot pentru USL. Nu vreau sa vad lucrurile asa. M-am saturat sa vad politica ca pe arta de a alege raul cel mai mic. Vreau altceva — iar la Primarie s-a vazut ca exista alternativa, in persoana independentului Nicusor Dan. Poate o sa avem, candva, un candidat la presedintie diferit, poate o sa avem si partide veritabile, cu o ideologie bine pusa la punct si inteleasa de membri. Astept asa ceva. Altfel, pot imita rationamentul asta gresit, spunand ca un vot pentru Basescu inseamna un vot pentru Udrea, EBA, Adriean Videanu, Mihai Razvan Ungureanu (sef SIE si prietenul corporatiilor — vezi Chevron si problema exploatarii gazelor de sist, RMGC si problema exploatarii de aur la Rosia Montana, Monsanto etc.) si restul clicii. No way.

Ma gandesc ca mi se ofera si o sansa de a scapa de un presedinte cu accese dictatoriale (sau autoritare, depinde cat de riguros vrei sa vezi lucrurile), unul care a incalcat Constitutia, misogin si rasist (“tiganca imputita”?), nepotist (EBA), un om care a jignit intelectualii (“tara are nevoie de tinichigii, nu de filosofi”, ar mai fi povestioarele lui Plesu si Cartarescu etc.), un om impotriva caruia s-a iesit in strada (sa nu uitam ianuarie 2012!) cu miile, dupa 20 de ani de placiditate si pasivitate civica. Mi se ofera sansa sa scap de un fost securist, si inca de unul care inca mai foloseste metodele tipice securistului: santajul, ascultarea telefoanelor, dosarelele etc.. M-am saturat.

Probabil se va intampla la fel si cu USL, daca nu schimba ceva si continua asa cum au inceput.

Filed under: Opinie, , , , , , , , , ,

4 Responses

  1. Stefan Ionescu says:

    Dacă o să continuie cum au început, o să se iasă în stradă și o să se mai facă și altele – eu unul o să încerc. Știu că tu ai ieșit și în ultima vreme, dar eu am preferat să mă abțin pentru moment. E posibil să lase motoarele mai încet oricum pînă la alegerile din noiembrie, dar om trăi și om vedea.

    Și eu votez pentru demiterea lui TB, și îndemn pe toți să facă la fel. Și nimeni n-o să mă convingă că e singurul garant al democrației, constituționalității și statului de drept în momentul ăsta.

  2. adrian says:

    este o mare nagarie ca cineva sa castige un referendum(ca un razboi)prin neprezemtare la vot.
    Din capul locului nu e o lupta cinstita
    Trebuie k cei un masura sa reflecteze mai mult la aceasta!

  3. De acord cu tine! Toata ideea cu cvorumul e absurda, oricum, si rar intalnita in UE.

Leave a Reply

