.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Let’s play a game called Ponta says

Dupa ce am aflat ca Ponta a plagiat in teza de doctorat (toate informatiile aici, suficient cat sa vada oricine ca e vorba de un plagiat) si se apara spunand ca acuzatiile vin din partea unor PDL-isti, deci sunt nejustificate, am zis sa inventez un joc:

Let’s play a game called “Ponta says”. Asa:

1) Se ia o afirmatie oricat de triviala.

2) Se cauta daca cineva din PDL a rostit-o vreodata.

3) Se striga: “Este o inscenare PDL-ista”, “Minciuna basista” sau “Sursa anonima este Daniel Funeriu, deci e falsa”.

Jocul a inceput pe un blog de tumblr: http://pontasays.tumblr.com/ . Nu s-a “strigat” nimic, dar a fost facut un meme foarte frumos si pe care-l puteti folosi pentru a va face propriile voastre mesaje.

Sa nu se inteleaga ca am simpatii PDL-isti. Ar fi ATAT de departe de adevar! Ma deranjeaza faptul ca Ponta crede ca poate respinge orice acuzatie atribuind-o PDL-ului. Este o greseala ELEMENTARA de argumentare. Imi aduc aminte ca aceleasi tipuri de argumente le avea si atunci cand incerca sa-l apere pe the infamous Ioan Mang, intarindu-mi impresia ca e un demagog obisnuit, nimic din ce nu am vazut deja din partea PDL-ului. Cum am strigat si in Piata Universitatii, “PDL si USL / Aceeasi mizerie”…

Filed under: Funny, , , , , , , ,

Leave a Reply

