.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Eu cu cine votez la Primarie?

Nu mai am incredere in niciun partid si, poate implicit, in niciun candidat al vreunui partid. PDL – no way, USL – inca sunt dezamagit dupa esecurile din Educatie (Corina Dumitrescu, Ioan Mang, Liviu Pop). Stiu ca sunt multe motive sa fiu dezamagit, dar, student fiind, ma intereseaza mult mai mult ce se intampla in ministerul ala.

Ce voi face? Voi vota doar independenti. La Primarie, pe Nicusor Dan, iar in rest… habar nu am. Uite aici ce vrea sa faca. Imi place faptul ca vrea sa angreneze ONG-urile in luarea deciziilor! Asa e, sansele de a intalni oameni competenti (si pasionati, dar asta e mai putin important) in asociatii sunt foarte mari! In alta ordine de idei, si eu imi doresc un Bucuresti mai verde (dar nu in sensul lui Gigi Becali sau al PRM-ului🙂 ). Am inteles ca s-a dezis de niste afirmatii homofobe facute candva in anul 2000, ceea ce ma bucura: homofobia e irationala si eu vreau un primar rational.

Filed under: Opinie, , , , ,

Leave a Reply

