.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

De ce sa NU votezi Piedone si de ce sa crezi in Frank Zappa

Cititi, mai intai, despre minunea care l-a transformat pe Piedone din ateu in credincios. Este vorba despre Minunea Campaniei Electorale. Mie mi se pare ca ciobitura aia seamana cu Frank Zappa. Nu?! Frank Zappa vomand o chestie mare si verde intr-un ciur. Exact genul de chestie pe care ar face-o intr-un concert. Sau despre care ar canta.

Sa inteleg ca, daca mi s-a aratat, Frank Zappa are un plan pentru mine? In cuvintele unei vecine care vrea sa-l aduca pe Iisus in viata mea, “Frank Zappa are lucrare de facut cu mine”…

Acum, sa explic lucrurile astea in stilul Libertatea si al gazetelor de sport, deci in imagini si folosind emoticoane:

Dar cine poate fi vazut in spatele lui Piedone? Aliodor Manolea… Parapsiholog fiind, imaginea lui nu poate fi captata de camerele obisnuite de fotografiat.  Dar reporterii acestui blog nu sunt straini de artele negre si au recuperat ceea ce ar fi putut ramane ascuns pentru cei neinitiati:

In fine, dupa ce am citit porcaria aia de articol cu “dezvaluirea senzationala”, daca ar candida la mine in sector, nu l-as vota. Si orice om care-si doreste un primar rational ar face la fel.

Ok, poate ca l-as vota daca mi-ar aparea Zappa in vis si mi-ar spune sa o fac🙂

 

Filed under: Funny, Uncategorized, , ,

Leave a Reply

