.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Pentru plagiatori

Versurile sunt dementiale. Am inteles ca matematicieni indieni, chinezi si romani (Danut Marcu) au invat bine lectia:

I have a friend in Minsk,
Who has a friend in Pinsk,
Whose friend in Omsk
Has friend in Tomsk
With friend in Akmolinsk.
His friend in Alexandrovsk
Has friend in Petropavlovsk,
Whose friend somehow
Is solving now
The problem in Dnepropetrovsk.

Ah, mi-am amintit si de filosoful vulcanian vulcănean Stefan Nemecsek [link catre un post al meu]. Cred ca am mai mult respect pentru pseudo-scientisti/oameni care scriu chestii proaste, dar personale, decat pentru plagiatori.

Oricum, chestiile astea se invata devreme, din facultate. Oameni de la Psihologie, Jurnalism, Filosofie, Istorie, Stiinte Politice, Mate-Info mi-au povestit cum se cumpara licentele si dizertatiile sau cum poti angaja pe cineva mai bun sa-ti scrie una contra cost. O sa scriu ceva mai mult despre asta, pentru ca nu-mi dau seama ce ma deranjeaza aici – daca ma deranjeaza ceva. In fond, e asemeni unui job: faci ceva pentru o suma de bani, cam cat crezi ca merita munca ta.

Filed under: Uncategorized

Leave a Reply

