.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Secretul secretarelor. Senzational !

Din vremuri imemoriale (sau cum se zice), oamenii au probleme cu secretarele. Imi aduc aminte ca ma duceam la secretariat si “nu avem timp acum, suntem ocupate cu cazarile / cu licenta / cu dizertatiile / cu doctoranzii / cu bursele / cu bursele de merit / cu bursele sociale”. Munca ar putea fi eficientizata asa: eu intru la secretariat, secretara se uita la mine si-mi zice simplu “cu cataloagele”, eu inteleg ca e “cu cataloagele” si ma car.

Am auzit de un concurs organizat de Google care e cam asa: daca reusesti sa trimiti o racheta pe Luna, o racheta facuta de tine si prietenii tai, castigi 10 milioane de dolari sau nush, oricum, ceva mare.

Conjectura mea (cu asta o sa raman in istorie, de asta o sa-mi leg eu numele) e asa: secretarele din ro au facut o echipa mare si participa la concursul asta.

E doar o banuiala, nu e sigur (am zis ca e o conjectura, nu am demonstratie ! pana acum a fost verificata cu succes si inca lucrez la demonstratie).

Si toate motivele astea de gen “cu licenta”, “cu cazarile” sunt, citez sursele mele interioare, “abureala ieftina”. De fapt, tocmai am deranjat-o pe doamna secretara din studiul mecanicii ceresti, in timp ce o alta secretara “verifica inca o data ecuatiile” (asta e faza din filme, cand scenaristul nu are cunostinte de matematica sau asa ceva, dar unul din personaje e fizician si lucreaza la ceva, intrebat fiind ce face, el raspunde “verific inca o data ecuatiile”) , o alta isi vede linistita de tratate groase despre “rezistenta materialelor”. Mai mult: femeia de serviciu lustruieste obloanele, domnul instalator se ocupa de “instalatia electrica” – bineinteles, nu e vorba de facultate ci de viitoarea racheta – portarii verifica daca usile navei se inchid bine, etans. Cand o sa fie construita, probabil ca o sa stea de paza sa nu intre dubiosi care sa fure posetele, mobilele sau laptopurile astronautilor in pauza dintre zboruri.

“- Pai si statul nu va ajuta cu nimic ?”
“- Pai astea 10 zile nelucratoare obligatorii sunt mana cereasca ! O sa terminam planul pentru aterizare… Barbatu-meu, ca e de profesie, ne ajuta la capsula de intoarcere…”
“Va multumim”.

Filed under: Funny, , , , , , , ,

8 Responses

  1. Elena says:

    Niiiiice!πŸ˜€ Ca sa caut nod in papura, totusi, cred ca era mai fain titlul “Secretul secretarelor”, fara “senzational”, suna asa… mai enigmatic.πŸ™‚

  2. @Elena: de acordπŸ™‚ dar eu am zis sa fac asa ceva otevistic… “Senzational!” cu Dan Diaconescu

  3. Elena says:

    Ahaaa… ca sa ai mai multi vizitatori, las’ ca stiu eu.πŸ˜›πŸ˜›πŸ˜›

  4. @Elena: pai vreau sa fiu vedeta si comentatorii mei sa devina si ei vedete ! multe tunuri ! a, si traiasca domnu dan ! lolπŸ™‚

  5. voroncas says:

    se zice ca “se pierde in negura timpului”…

  6. Ana says:

    Bine ai (re)venit.Am ras cu pofta….

  7. @Ana: ma bucur ca te-ai amuzat !πŸ™‚

  8. George Valah says:

    Sa trimiti o racheta pe ..Luna! Combustibil, masa variabila, protectie la vibratii.. Greu… Daca era vorba de ceva antigravitational, sau un sistem autoreplicant in camp neomogen cu generare de particuke izomorfe… se rezolva pronto!
    Cat despre secretare… trebuie sa stii cum sa le iei… :=)

Leave a Reply

