.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Nu am mai scris…

Nu am mai scris pentru ca nu am avut deloc (da deloc) timp liber. Plec dimineata la (o) facultate si ajung acasa seara de la (cealalta) facultate.

Ce sa mai scriu ca sa para post serios ?

Am inceput sa merg mai mult pe jos – drumu taberei-universitate dus si intors. Si ? Pai ma simt fain dupa exercitiul asta si am si timp sa (“stau si sa ma”) gandesc la diverse lucruri. Sigur, toate astea cand ma trezesc devreme si nu sunt in intarziere sau asa ceva.

La meditatii e cam prost. Asta pen’ca copchilu imi lasa impresia ca a inteles lucrurile bine: isi face temele si rezolva si alte exercitii de fata cu mine. Hmmm… e ok ca am zis ca cineva intelege bine ceva ? Adicatelea daca ai inteles ceva, ai inteles si gata. Nu pot sa zic ca am inteles adunarea mai bine sau mai prost ca altcineva sau perfect. Am inteles-o si atat. Daca gresesc o adunare, e clar ca nu am inteles cum se fac adunarile si nu ca am inteles prost adunarea. Daca am inteles-o, am inteles-o si nu “am inteles-o bine”. Sau poate ca la ora, proful a prezentat doar adunari de numere mai mici decat 10 si cand a predat inmultirea a dat doar exemple de inmultiri cu numere mai mari decat 10. Si copilul ala nauc primeste un exercitiu de gen 10+23 si el zice ca asta face 230 pentru ca i-a ramas in cap ceva de genul “daca numerele sunt mai mari decat 10, trebuie sa fac inmultirea”. Cineva vine si zice: “Pai copilul asta inteles prost adunarea ! Sau inmultirea!”. Nu, nu a inteles adunarea si nici inmultirea. “Dar lucrurile nu merg asa. Aud toata ziua expresii de genul “hai sa facem niste exercitii ca sa intelegem mai bine teoria” “. Asa e. Pai cum sta treaba ? Nu stiu. Poate ca e un fel de a spune – in loc sa zici “nu a inteles” zici “nu a inteles bine” sau “a inteles prost”, dar ideea e ca amandoi intentionam sa zicem acelasi lucru. Poate ca asa e.
Bai, unde eram ?! Ah, da. Imi dau seama ca uneori imi lasa impresia ca a inteles, dar punandu-i intrebari mai tricky, vad ca nu. Asta nu neaparat pentru ca “nu a invatat teoria”. Daca intreb, imi raspunde la orice intrebare din-asta. Dar nu inseamna si ca e in stare sa faca aplicatiile. Asta inseamna ca a invatat mecanic ? Ca le-a tocit ? Poate ca da. Adica, de fapt, nu le-a invatat, ci doar le-a memorat. Mi-e somn.

Filed under: Uncategorized

2 Responses

  1. voroncas says:

    deci cu ce facultati te (mai) ocupi, pana la urma?🙂

  2. sakuraame says:

    ce fain exemplu, 10 + 23🙂

Leave a Reply

