.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Raskolnikov stuff

De ceva vreme (re)citesc Crima si pedepsa.
Am gasit si ceva ce eu numesc Raskolnikov stuff. Vedeti acum despre ce e vba:
1. Contul de twitter al lui Rodion Raskolnikov🙂 Ingenioasa ideea de a tweet-ui din pielea personajului astuia ! Vezi aici. Uite aici niste exemple de cum isi tweet-uie povestea:

“Landlady successfully avoided (blah blah rent late blah blah pointless chitchat) weather far too hot.”

“Letter was re: sister – blah blah scandal (she was innocent) then blah blah ENGAGEMENT?! WTF.”

2. Uite ce a facut un comic iranian, aici. Nu e ingenios, dar mi-a placut.

3. Si, in fine, lucruri gasite pe DeviantArt: Rodion si Sonia, Freaked Raskolnikov , Raskolnikov – abstract.

Filed under: carti, Cat.de.tare., Funny, ,

10 Responses

  1. un comentator says:

    scriu acest comentariu ca se mai miste ceva pe acest blog.

  2. Elena says:

    Daca “un comentator” e vreun… alter ego (pentru cine se simte cu musca pe caciula :P) eu nu pot sa zic decat ca mi-a luat-o inainte. :))

  3. un comentator says:

    faptul ca ai mai primit un comentariu, pe langa comentariul despre nimic, arata ca poti scrie si post-uri despre nimic. cineva tot citeste…(chiar daca este doar cel care scrie)

  4. Elena says:

    Eu zic mai bine sa zici ca nimicul nimicniceste.😛 Numai sa nu-ti nimicniceasca si blogul.

    PS: And yeah, I am reading the blog. So don’t let it die!🙂

  5. un comentator says:

    maine, pe acest blog, se va scrie un post. nu am nimic de comentat.

  6. Elena says:

    Adica un comentator va scrie un post?😛

  7. Ana says:

    Inca asteptam postul – e 11 Noiembrie.

    Uite eu vreau sa stiu daca autorul blogului a citit Pynchon in original cum s-a descurcat cu “surfer slang”?

  8. alt comentator says:

    cand se da pomana?

  9. comentator 3 says:

    ehhh, altcineva tre’ sa dea de pomana…😉

  10. retagareta says:

    ce dragut, ai fulgi de nea! eu trebuie sa citesc crima& pedeapsa!

Leave a Reply

