.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Ma plang ca nu am timp sa scriu pe blog si un clip cu Pynchon

Timp ioc.
Acum, fara nici o legatura cu programul meu incarcat (cat de tare suna🙂 suna de parca as fi la birou, imbracat la costum, cu ochi incercanati, secretarele vbind la 2-3 telefoane, pe birou multe stacane de cafea etc.), uite mai jos o reclama la noua carte a lui Thomas Pynchon, Inherent Vice. Cica e vocea lui Thomas Pynchon !
Trivia🙂 : cum nimeni nu stie cum arata, a trimis pe cineva sa-i ridice un premiu si sa-i tina cuvantarea, asa ca e posibil ca in clipul asta sa vorbeasca altcineva. Dar imi place sa cred ca e vocea lui Pynchon.

Filed under: carti, Cat.de.tare.,

6 Responses

  1. joacadeamine says:

    cand nu sunt la bucuresti imi permit automat ragazul de a frunzari cartile pe care urmeaza sa le citesc. la bucuresti le cumpar cu aceeasi pasiune cu care cumpar zahar si orez. in fine. asa ca am vrut sa cumpar inherent vice, dar mai intai am stat cuminte si am citit primele zece pagini. nu m-a prins deloc. nu vreau sa dezumflu pe nimeni. singurul lucru de care mi-am dat seama a fost ca v, gravity’s rainbow sau the crying of lot 49 sunt intr-un trecut al meu in zona de ‘like’ si ca poate trebuie sa las experienta pynchon asa🙂

  2. @joacadeamine: eresuri !!!!

  3. Ana says:

    …ma gandeam ca eu am avantajul de a-l rasfoi la biblioteca. Spre rusinea mea inca n-am citit nimc de Pynchon …poate ca in curand…

  4. @Ana: nu stiu ce sa zic… mie mi-a placut mult, dar stiu si oameni care s-au plictisit repede de el. pe mine m-a prins atat de bine incat am mers cateva luni la biblioteca la litere ca sa-l citesc.

  5. Ana says:

    Pai trebuie sa-l “degust” mai intai. Ca imi place mie (sau nu ) stilul nu are nici o legatura cu cat de bine scrie el.
    Eu admit ca sunt scriitori care nu imi plac chit ca scriu bine – de exemplu Hemingway, pentru ca nu e stilul meu sau Zola pentru ca am prejudecatile mele sau Portretul lui Dorian Gray -desi mi-a placut tot ce am citit de Oscar Wilde, mai putin asta…

  6. paulgsandu says:

    salutare!
    Eu cred ca e vina timpului, adica el ne poseda asa, superficial, as zice (asta ca sa fiu heideggerian pana la capat si pe blog); noi nu prea avem de ales..sigur, cafeaua e o varianta, dar e iluzorie..
    o alta varianta ar mai fi secretarele:))..dumnezeule, nu-mi vine sa cred ca am spus-o..
    toate bune, sper sa ne mai auzim curand

Leave a Reply

