.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Dada la Universitate ? Sau tipul cu extraterestrii ?

Am gasit scrise chestiile astea pe un afis la Universitate:

ZONA GEOSTRATEGICA
FORTAREATA ALPINA
ORASUL SUBTERAN
ARMA SECRETA
MIORITA PATAGONEZA
AUSTRALIANA AFRICANA

Langa afisul asta, am gasit un altul in care erau desconspirati chinezii de un malefism indisolubil (asta e expresia mea preferata!)

CINCI CHINEZI CU BANI FALSI DIN CHINA
CUMPARA ALIMENTE DIN UE PENTRU CHINA

Concluzia:
Sa ne pregatim de un atac al navelor reptiliene care au traversat dimensiunile catre lumea piramida cu numarul 7 – numita si Terra ! Ne vom salva daca ne vom imbarca cu toti in navetele spatiale ascunse sub pamant la Melbourne, New York, Paris si Mediaş !

Filed under: Funny, Uncategorized, , ,

One Response

  1. aristocle says:

    Da, da, am văzut şi la Oreste în emisiune, reptilienii ne-au pus gand rău, iar singura salvare este să emigrăm pe planeta Vert, unde totul este verde, bineînţeles, aşa cum spune şi copilul acela care se uită în cruciş, invitat frecvent al emisiunii cu pricina… Eu unul deja mi-am cumpărat bilet pentru nava de sub Mediaş, de fapt am luat două la preţ de unu, era o promoţie. Preţ foarte bun, trei lei klingonieni am dat pe ele…

Leave a Reply

