.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Random Stuff. Blog al absolventilor de Filosofie)

Am gasit aici un blog care ar putea fi interesant. Asta, bineinteles, daca ar incepe sa se posteze pe el. Eu unul sunt curios sa stiu ce fac acum alti absolventi de filosofie, unde s-au angajat, ce lucreaza, daca mai sunt interesati de probleme filosofice, daca isi continua studiile in alte parti (cum e acolo?), daca si ce au publicat, ce inseamna munca de doctorand (aici sau in alte universitati), de filosof profesionist etc.

Filed under: Cat.de.tare., personal, Philosophy, Uncategorized, Util, ,

9 Responses

  1. Elena says:

    Well, si noi suntem absolventi de filosofie, nu?🙂

  2. Da, dar noi nu putem scrie pe acel blog. …Trebuie sa stim “parola pentru a accesa textele lui lali” :))))
    Dar putem scrie despre chestii de genul asta pe blogurile personale🙂

  3. Elena says:

    :)) Da, dar nu cred ca raspunsurile ar fi asa de… consistente. I mean, la chestiile pe care le-ai zis tu, varianta mea scurta ar fi cam asa: ce fac acum alti absolventi de filosofie- sunt foaaaarte studiosi🙂, unde s-au angajat- you don’t really expect an answer here, do you?🙂, ce lucreaza- idem, daca mai sunt interesati de probleme filosofice- hmmmmmm, daca isi continua studiile in alte parti (cum e acolo?)- probabil ca aici ar mai fi cateva chestii, iar la celelalte nu m-as hazarda sa raspund.

  4. Ana says:

    unii absolventi “fac” un MBA si lucreaza intr-un domeniu care are mai multe in comun cu finantele decat filosofia.
    Si, cateodata, gasesc ca studiile de la filosofie nu sunt chiar inutile -din contra. te ajuta sa pari mai destept decat esti. (vezi ultimul post)

  5. @Ana: mi-a placut postul tau si imi da de gandit !
    MBA ? Cool ! De obicei, din ce mai stiam si eu despre colegii mei, filosofia se facea in paralel cu jurnalism, comunicare, stiinte politice. Mai putini erau cei care faceau ceva la poli/mate info (me too).

  6. Elena says:

    @Ana
    Nu ştiu dacă-mi place ideea de a părea mai deştept decât eşti, ba mi se pare că e cumva împotriva lucrurilor pe care le înveţi când studiezi filosofie. Ori chiar devii mai deştept şi acest lucru nu-ţi foloseşte prea mult “în viaţă”, pentru că filosofia antrenează mai mult deprinderi teoretice care nu sunt solicitate de obicei, ori devii un fel de sofist, ca să zic aşa.

    Cât despre filosofie+altceva, sunt curioasă ce are în plus cineva care studiază altă specializare şi filosofie, faţă de cineva care a făcut numai specializarea respectivă. Probabil că depinde mult de ce este acel “altceva” însă nu prea văd beneficiile majore pe care le-ar putea aduce studiile de filosofie.

  7. Ana says:

    @eu nu le-am facut in paralel, totusi. Am terminat filosofia acu vreo 10 ani. MBA – mi s-a parut acum doi ani cand m-am inscris o diploma care ma va ajuta sa platesc facturile. Am avut colegi care au facut dreptul dupa accea…
    cat despre post -eu astept comentarii, intrebari,ceva…

    @Elena – acel in plus se numeste “critical thinking” si se poate folosi in orice alt domeniu.

  8. Elena says:

    Da, insa ma gandeam daca nu cumva acel “critical thinking” despre care le place filosofilor sa vorbeasca (myself included) nu se poate obtine si altfel. Asta fara sa mai luam in calcul si cat se exerseaza gandirea critica in timpul studiilor de filosofie.

  9. @Ana says:

    Eu nu stiu daca imi place sa vorbesc despre “critical thinking”, e pur si simplu o aptitudine pe care o am. Si pe care mi-am dezvoltat-o mai ales in timpul studiilor de filosofie. Numai ca nue eu nu sunt filosof…si mi-e teama ca nu, nu stiu unde altundeva s-ar putea dobandi aceasta capacitate…

Leave a Reply

