.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Cum faci reclama filosofiei (2)

Cum sa faci reclama filosofiei ? Nu stiu. Uite cum au incercat altii:

Aici e un filmulet  facut de UBB Filosofie.

Ce zic eu:

1. Nu stiu daca m-ar fi convins sa sa dau la facultate, dar mi-au placut mesajul si atitudinea lui Alex Baumgarten. Ah, mi-a transmis ceva din entuziasmul lui🙂

2. Acum sunt curios sa vad prezentari ale facultatilor din afara. Oare cum sunt ?

3. Din pacate, cred ca filmul asta se adreseaza mai degraba celor care stiu cu ce se mananca filosofia sau au citit ceva chestii filosofice, in orice caz nu absolute beginner-ilor🙂 Cineva care pur si simplu nu stie ce inseamna filosofie nu ar fi deloc atras de reclama.

Ok, acolo in spate cineva se ridica sa-mi zica “cum sa nu existe oameni care nu stiu ce e aia filosofie?!”. Exista.  Poveste amuzanta: un prieten i-a spus unui tip ca lucreaza in domeniul culturii (nu i-a zis ca e vba de sociologie etc.) si tipul ala l-a intrebat daca a terminat “agricultura, astea…”🙂

4. Ar fi tare daca ar incerca sa-i atraga pe oamenii care au terminat deja o facultate ! Sa li se adreseze direct : dude, ai terminat matematica, informatica, ceva la Poli ? ti-ai pus vreodata intrebari de genul asta: [insereaza intrebari care tin de filosofia tehnologiei, stiintei, inteligentei artificiale] ? Super ! Vino la master la noi si o sa le poti discuta cu oameni pasionati si priceputi.

Filed under: Uncategorized

2 Responses

  1. Elena says:

    O chestie marginala si probabil irelevanta, dar ciudata: asa de multi studenti au pe la cursuri, sau au pus si figuranti pentru filmulet? :)) Eu n-am vazut niciodata mai mult de 15 oameni la un curs de la filosofie (nici inainte, nici acum🙂 )

  2. @Elena: o fi un curs de anul 1. Cand eram boboc erau pline salile la cursuri. Am ramas jumatate in anul 2. Si tot asa…🙂

Leave a Reply

