.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Asta e saptamana Fincher ?!

Ma intreb asta, pentru ca am vazut Fight Club, Zodiac, The Curious Case of Benjamin Button – 3 filme de David Fincher.

Zodiac a fost lung, foarte lung, prea lung. Nu pot sa zic ca a fost plictisitor, ca mi-am pierdut concentrarea etc., insa de la un moment incolo a inceput sa nu-mi mai placa filmul. Parea, mai degraba, ca regizorul si-a pierdut atentia, ca se concentreaza inegal asupra personajelor principale, ca uita pur si simplu  de altele (anumite personaje secundare) – desi prin referintele ulterioare la acestea intelegeam ca trebuia sa-mi aduc aminte cine mai intrase in scenariu in urma cu o ora si jumatate (sau doua). In fine, a iesit un piure.

Tot filmul am asteptat sa se intample ceva. Si am asteptat pana la sfarsit. Si nimic. Nimic. Recunosc, e ceva maiestrie in omul care te tine in suspans (cand suspans, cand doar asteptare🙂 ) vreme de doua ore si jumatate. Dar… uite, in Se7en s-a putut mai mult.

Alte chestii bune:  Jake Gyllenhaal joaca foarte bine in rolul unui tanar caricaturist, foarte nerdy si  pasionat de misteriosul criminal al carui pseudonim e Zodiac… Acum, ca am zis toata chestia asta, ai si prins in mare despre ce e vorba in filmul asta : …crime… criminal dubios neprins… tip pasionat de misterul din jurul lui, actiune care intinde peste aproape 20 de ani. Mai mult: toti actorii joaca bine. Btw: incerc sa-mi aduc aminte de filme ale lui Fincher prost jucate – The Curious Case… ? Poate. Oricum, above average si ala.

Altceva: mi-a placut soundtrackul: se aude des rock psihedelic (am retinut Donovan – Hurdy Gurdy Man) si atmosfera in genere a filmului.

Sa-l recomand ? Sigur !

Pe o scara de la 0 la 10, fara nici un barem serios sau reguli riguroase, nesubiective de notare, ii dau 7/10.

Normal, nu are mare sens sa iei in considerare nota asta🙂 La fel cum nu are sens sa te lauzi cu media claselor 1-4 (daca ai doar 4 sau sub 4 clase, e ok, nu e deloc jenant sa amintesti tuturor ca ai luat premiul 2 in clasa a 3-a).

The Curious Case of Benjamin Button, acum.

Filmul asta m-a plictisit rau de tot. Nu m-a surprins, desi din trailere si discutii rapide la tigara auzeam ca are o poveste foarte interesanta (probabil ca stii despre ce e vba: tipul care se naste batran si moare bebelus).

A fost plictisitor, previzibil si lung ca un film de pe Hallmark (din ala cu povesti pentru toata familia; ah, si final cu morala !).

Sa-l recomand ? Nu. Sunt 2 ore si 40 de minute, totusi. In schimb, iti poti petrece acest timp inchipuindu-ti tu cum ar fi povestea avand in vedere scheletul: tipul se naste batran si odata cu trecerea timpului intinereste. O sa-ti iasa, sunt sigur, ceva mai interesant decat i-a iesit lui Fincher.

Filed under: Film, Uncategorized

4 Responses

  1. zuolie says:

    comic.Si eu am auzit ca filmul The curios case of benjamin button[parca juca brad pitt rolul principal] ca ar fi bun.Dar mai lamurit tu si multumesc😀
    Dar filmul se7en personal mi-a placut.Dar daca vrei o recomandare din partea mea cu siguranta trebuie sa vezi 2012.Si in curand in cinema-uri filmul Avatar =]
    Si nu iti va griji am vazut filme si mai plictisitoare dar cu un titlu care iti spune “Woaw filmul asta trebuie vazut!” timp de o ora asteptand si inceapa actiunea dar neincepand…am adormit toti la acel film intr-o seara de vineri.Nu imi pot aduce aminte numele filmului ca sa’l ocolesti.=[

  2. @zuolie: hei hei hei… stai sa-mi recitesc postul ca am uitat ce am zis…

    ok, gata. nu vreau sa “lamuresc”, poate tie o sa-ti placa, nu stiu… am auzit oameni laudandu-l🙂 Mie mi s-a parut un film neinspirat (pacat de idee, putea sa iasa ceva frumos), lung si cam prost jucat, . Se7en mi-a placut si mie🙂

    Ce film era, ca m-ai facut curios🙂

    Daca vrei sa vezi chestii plictisitoare dar comentate amuzant, incearca seria MST3K – sunt filme (cele mai proaste filme ever) comentate de niste robotei cu umor in genul Simpsons/Futurama. Incearca!

  3. zuolie says:

    Numele filmului care trebuie neaparat ocolit era in greaca[locuiesc in grecia] dar tradus e : marijuana[sau cum so mai scrie] prietena mea.
    Actiunea e ca una se trezeste drogata,isi ia marfa iar.Are nevoie de bani s-o plateasca. si mai Trebuie platita lumina,gazul etc.si s-o vezi cum se plimba prin casa..vai nu-l pot descrie cat de plictisitor a fost!!!

    cat despre MST3K n-am inteles.sunt mai multe filme?si de unde comentariile?E vreun site?😄

  4. @zuolie: da, sunt mai multe filme. e o serie. ok, in fiecare episod al seriei asteia e pus un film vechi si foarte prost gen “plan 9 from outer space”.
    filmul-cadru e asta: john average a fost lansat in spatiu si e tinut inchis (?) intr-un satelit de catre seful lui, care din anumite motive e supernervos si iritat de el. ca sa-i distruga complet viata, seful ii pune filme foarte proaste pe care e obligat sa le vada. ca sa nu innebuneasca de singurate, john si-a construit niste amici-robotei. ei bine, cu ei face misto de filmele astea in timp ce ruleaza pt ei si pt tine.
    cum e-n grecia ?🙂

Leave a Reply

