.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Ceva cu CTC si o intrebare

Membrii formatiei CTC, intr-o reclama la blugi🙂 :

Altfel, mi se par ok (pentru o formatie de hip hop, that is🙂 ). Am ascultat mai atent albumul “Dificultati tehnice” (“Secretul din atom” doar putin si asta prin liceu). Negativele’s super (majoritatea), dar versurile mi s-au parut cam puerile si ca se vor a fi asa un pic mai pretentioase, mai “profunde” (nu doar despre bitchiz si “cu mu*e la gabori”) . Exemplu:  ceva din “Interludiu”:  “Am crescu in iad/Cine e in purgatoriu poate cel mult sa intrevada/Pana-n 2012 lumea continua sa se schimbe-n rau/Decat sa-ti cauti prieteni noi/Mai bine stai aproape de fratele tau” .

Btw: uneori’s mai moody si imi lasa impresia de trip hop. Good job on that! (cum am zis, unele negative sunt superbe)

Btw2: stie cineva trip hop romanesc ? Bun ?

Filed under: Muzici, , ,

2 Responses

  1. Roxa says:

    Cand afli, zi-mi si mie. :)) Nu cre` c-avem asa ceva, sau dac-or fi sunt in undergroundu` undergroundului, niciuna nu si-ar itzi capul s-auda si urechile noastre de ea.

  2. @Roxa: am mai cautat da’ tot n-am gasit nimic.

Leave a Reply

