.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Blogu asta se cam duce dracu

Pentru ca mi-e lene sa scriu. Voiam sa povestesc de prin Vama, dar mi-e lene. Am o gramada de draft-uri, dar mi-e lene sa termin povestile.

Cum am zis, se cam duce dracu, nu am mai postat de ceva vreme. Nah, uite un post aici. Ce naibii sa scriu ? Hmmm… ihhhh….. ihhhhh…ahhhhhhhh…

… e cald afara, dar nu foarte cald, e bine atat timp cat stai mai la umbra.

Ihhhh… hmmmm… ihhhhhh…. ah, gata ! Cand nu e nimic bun in program, poti sa scrii chestii din categoria “filme-carti-muzica”. Caut “Inglorious Basterds”, ultimul film al lui Tarantino. Am revazut Fight Club, unul din filmele alea despre care majoritatea cunoscutilor iti zice ca e “super! m-am uitat la el de 5 ori”, “bai iti schimba viata!”, dar mie nu mi se pare decat asa ok-eish, fun, destul de smart, bun de sambata seara.

Carti: bai, e vacanta!πŸ™‚ Muzica: mi s-a facut lene sa termin si postul asta !

Filed under: personal

4 Responses

  1. Elena says:

    Ceva de genul asta voiam sa spun si eu de blog-ul meu. Mi-ai luat-o inainte.πŸ™‚ Cred ca lene+plictiseala e “reteta” letala pentru bloguri. Oh, well… O fi si molipsitoare? :-S

  2. mariuscasian says:

    bai, Pulp Fiction iti schimba viataπŸ˜€ (glumesc. Dar e fain.)

  3. Da, e foarte misto ! Kill Bill iti schimba viata!

  4. voroncas says:

    bine, e misto cand lenea de blog se reflecta printr-o mare pofta de viata, de partea cealalta.πŸ™‚

Leave a Reply

