.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

O zi cu super-eroi si benzi desenate

1. Unbreakable

2. Watchmen

3. Sin City

4. Dark Knight

Foarte greu sa decid care mi-a placut mai mult intre primele 3…

Dark Knight mi s-a parut sub oricare din restul; dar destul de bun, chiar foarte bun pentru un film “cu Batman”. De fapt, cel mai bun film din serie.

Nu am adaugat in lista porcarii gen spiderman (toate mi s-au parut deosebit de proaste), incredibilu halc (cum naibii sa-i dai rolul lui Edward Norton?! in fine, nu am putut sa ma uit pana la capat ca m-am plictisit), x men (ala cu wolverine e absolut stupid, povestea dezamageste – foooarte previzibil orice se intampla; nu ma intreba mai mult, ca nu mi-am pierdut vremea cu TOT filmul; regret si jumatatea – puteam sa ascut creioane pe care nu le folosesc si sa-mi folosesc mai UTIL timpul). As da nota mare lui Star Trek, dar nu intra in categoria filmelor cu super-eroi🙂

Cred ca ar merita sa vbesc mai mult despre Unbreakable (regia: M. Night Shyamalan – care ori face filme bune, ori idiotenii neinspirate), Watchmen si Sin City (guest director: Quentin Tarantino!).

Filed under: Film

Leave a Reply

