.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Mari realizari (in vacanta asta)

M-am pieptanat ! De fapt: Am reusit sa ma pieptan ! (am zis ca daca nu reusesc, ma tund chilug, asta e, n-am ce face… phew!)

Am castigat in sfarsit un joc de Heroes !๐Ÿ™‚

Prima mea victorie la sah dupa 10 ani (in care nu am mai jucat nici o partida) Observatia mea: e superboring in comparatie cu starcraft๐Ÿ™‚ sau w3๐Ÿ™‚

Post-observatia mea: imi aduc aminte de Bart Simpson: “Wooooooooooooooooooooow!!! The Universe is SO boring!”; iar asta imi aduce aminte de alta faza din The Simpsons: o emisiune tv de popularizare a stiintei care se cheama “The Boring World of Niels Bohr“; iar asta imi aduce aminte de Aage Bohr, fiul lui Niels – amandoi premiati Nobel. tare! still… boooring !๐Ÿ™‚

Ca tot ziceam ceva de popularizarea stiintei, am inceput sa citesc “Ultimele 3 minute” de Paul Davies. Trist, rau, rau de tot๐Ÿ™‚ Ori ne omoram noi intre noi, ori vine o cometa, ori ramanem fara soare (sau ne arde de tot), ori vine “moartea termica a universului”. Da’ eu cred ca Mr. Davies glumeste. Nu ? Nu ? Stiam eu de ce am pus “Ultimele 3 minute” langa niste carti de Jerome K. Jerome, P.G. Wodehouse si John Naish (ala cu “Ghidul ipohondrului”). Daca o asezam langa thomas mann (sau balzac) era de rau.

Nu stiu ce am atins, cum am atins, dar a inceput sa mearga hard-ul (nu-l recunostea; cred ca am probleme cu sursa sau orice tine de overheating). Incepusem iar sa ma plictisesc de Knoppix (… on the other hand…).

Filed under: personal

2 Responses

  1. voroncas says:

    eu inca nu m-am pieptanat, de muuulta vreme. oricum, cred ca nepieptanarile noastre arata umpic diferit.๐Ÿ˜€

  2. @voroncas: “diferiti dar egali” !

Leave a Reply

