.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

M-am amuzat si cu testele de pe Facebook

… Concluzia e ca

1. numele meu de redneck este Derrick Ray (am un var Bubba cu care mi-am construit o motocicleta din piese de la groapa de gunoi, merg la concerte Motorhead si beau tone de bere),

2. ca sunt 100% black (“you are a ghetto blaster, u have no manners n dont take any shit from nobody not a teacher, not a parent or anybody in authority .”…. eu: “say wha’ ?” ),

3. numele meu maghiar este Tamas (?! asta e echivalentul pentru Alexandru ? Credeam ca Tamas este pentru Toma… nevermind…),

4. clubul de din Bucuresti care mi se potriveste este Live Metal Club (nu mai ascult metal din liceu… nevermind…),

5. my gypsy name: Yoska (da? cool!),

6. se pare ca echipa mea de suflet e  Manchester United. Eu, sa fiu sincer,  nu stiu decat de Steaua si Rapid; de fapt, tot fotbalul e pentru mine o lupta eterna intre doua Forte (i.e. Steaua si Rapid – cum au fost numite de vechii si spiritualii locuitori ai Ghencidei), lupta care intretine material si spiritual Marea Minge (sau Marele Teren?!).

Gata, multumesc Facebook! Am inteles cine sunt, am iesit din “criza de identitate” (cum ii zic parintii adolescentilor rebeli), am aflat “planul lui Dumnezeu pentru mine” (cum zic oamenii care bat la usa cu Turnul de Veghe).

Filed under: Funny, Uncategorized,

2 Responses

  1. Ei lasa ca se poate si mai rau: poti sa afli ca destinul tau e sa mori la 19 ani, cand e clar ca deja ai trecut de varsta respectiva, ai de fapt 41 de ani, o sa ramai insarcinat (a) la 24 de ani, o sa ai 3 copii si numele tipului (tipei) cu care o sa te casatoresti o sa inceapa cu C. Facebook are totul pregatit pentru tine. Ce mai citit in palma sau citit viitorul in carti? E mai simplu sa log in on facebook si o sa descoperi tot🙂

  2. Runia says:

    în maghiară, Alexandru e Sandor şi se citeşte Şandor, aşa că un pic de fail pentru Facebook. În rest, bine că eşti negru :))

Leave a Reply

