.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Gara din Constanta

M-am intors din Vama cu niste colegi de liceu care mergeau cu masina pana in Delta (bai, mersi inca o data !) si m-au lasat in Constanta sa iau un tren pana-n Bucuresti. Dragos a avut o idee cretina – sa ies din masina cat asteptam la un semafor. Cum naibii sa faci asa ceva ? “Ai 40 de secunde sa iesi”, nici un salut, mai vorbim, multumesc de drum, bah uite un cadou de la mine, distractie placuta in Delta. Eh, Dragos… asa e el🙂 Pentru ca mi-a placut de ei, le-am lasat niste cartofi si un gratar, toate uitate de un hippie elvetian cu care am impartit cortu. De fapt, am impartit doar “locul pentru depozitat rucsaci”, ca am dormit doar pe plaja. Ca asa se face 🙂 Am mers o gramada (o suta de metri ?) pana am gasit o trecere de pietoni. Nu credeam ca exista asa ceva. Pai poti sa te si deshidratezi cautand o trecere de pietoni, in plin soare, ca sa ajungi la magazinul de racoritoare de pe partea cealalta !!! :))

De ce a fost aiurea in constanta ?

1. In apropierea garii, incepe prima poveste absurda.Vad un magazin, in vitrina niste sticle de apa, cola etc. si mi se aprinde beculetul: intr-acolo ! Printre barele de metal se vedea inauntru vanzatoarea care citea un ziar. Vreau sa intru. Dar pe unde ? Nu vad usa, nu vad nimic decat barele alea metal. “Bai, e un cosmar asta ?” Fac inconjurul magazinului, emit tot felul de ipoteze, dar nimic-nimic-nimic. Intreb tare : “Pe unde se intra ? Nu va suparati, cum intru in magazin”, dar nu ma fac auzit, vanzatoarea nu ridica capul din ziar. In fine, pun mana pe o bara, la intamplare,  si trag – se deschide o “usa” lata de 30 de centimetri (abia am incaput !) si imi iau apa. Mai aveam putin si-mi puneam intrebari de gen: “constructorii au ridicat la betie magazinu asta ? vanzatoarea a fost pusa acolo in timp ce construiau chioscul “?.

2. In gara, toata lumea tipa la toata lumea . O femeie de 60-70 injura in gura mare, pe rand, oamenii care asteptau la casa de bilete.

3. Intra in gata un nene mai in varsta, in slip si cu un streang lung de gat (wtf ) care striga “libertate, democratie, ma spanzur ! vreau democratie si libertate ! ma spanzur!”. Ca intr-o poveste absurda, oamenii garii pareau obisnuiti cu el, nimeni nu l-a bagat in seama, nimeni nu s-a mirat de streangul de la gat, parca era, cumva, una cu – sau o bucata din – gara. Ceva obisnuit de-al garii din Constanta.

4. In tren, in compartiment, urca niste constanteni. O constanteanca se plangea in soapta unui constantean ca am picioarele prea lungi si ca daca adorm, nu o sa mai aiba cum sa treaca de mine sa iasa pe usa. Wtf ?! :)) Ok, dupa o ora adorm, tipa – ca un facut – vrea tocmai atunci sa iasa la baie si incepe sa faca crize “nu pot sa trec de picioarele lu asta ! uite cum s-a pus ! ti-am zis eu ! nu pot sa trec !”. Cum nu eram adormit de-a binelea, am auzit-o si “m-am strans”. I-am zis in gand un “crizato!”. Si toata faza asta s-a mai repetat de vreo 2 ori, pana a coborat de tot. Ah, si dupa ce ii faceam loc (?! pe bune, avea loc cat voia!!!) imi zicea cu o fata zambitoare si un ton binevoitor: “multumesc frumos!”.

Filed under: personal, Uncategorized

8 Responses

  1. Runia says:

    :))) cum sa te gandesti ca picioarele cuiva sunt prea lungi si nu poti iesi din compartiment. Gizas craist! Bine ca nu s-o gandit sa-ti taie din ele in timp ce dormi!

  2. Vai ce dor imi e de intamplarile astea absurde care sunt ‘made in Romania’ :)) Bine, si aici mi s-a intamplat ceva asemanator…dansam tango cu un tip care tot ma calca si la un moment dat m-am enervat, i-am zis ca nu se mai poate si el mi-a zis ca nu e vina lui ca am eu picioare asa de mari!! ( mari?, wow).😀

  3. @Adelaide Vroshevski: looool :))) in acelasi spirit: daca auzi o barfa despre tine si ii reprosezi asta persoanei, iti poate raspunde cu un “nu e vina mea ca ai urechi asa mari”🙂 (tango ? niice ! ma gandeam sa-mi iau optional de sport – dansuri, ca nu stiu nimic de genul asta)

  4. @Runia: da, daca eram intr-un film de gen Texas Chainsaw Massacre, se intampla asta🙂 Daca unul din personaje era si Hannibal Lecter (guest star!) imi servea pulpa de Mad Hatter si discutam despre condimente la un pahar de vin frantuzesc.

  5. Tango is simply fantastic🙂 Si addictive as well🙂 Stiu eu mai bine, am devenit deja tango junkie dupa numai cateva luni. Si simptomele sunt dupa cum urmeaza: te apuci sa cauti pe tot web-ul muzica, toate genurile posibile de tango si cu cat gasesti mai mult cu atat ti se pare ca e nemaipomenit. Apoi incepi sa inveti spaniola, cel putin chestii de baza sa intelegi melodiile, apoi o sa incepi sa iti doresti sa mergi la concerte, de exemplu ‘narcotango’ ( care a avut loc pe 23 iulie). Apoi o sa incepi sa watch youtube videos si o sa stii numele tuturor dansatorilor si o sa vb cu prietenii tai despre Homer, sau Geraldine de parca i-ai cunoaste de o viata. Si lista continua. Dar e superb, and all the women will love you🙂

  6. @Adelaide Vroshevski: da,da,da, o sa fie ca atunci cand am fost pasionat de Dungeons and Dragons sau de Starcraft :))) (ok. in afara de chestia cu “all the women will love you”🙂 )

  7. ai fost prin Vama? ce mai e pe-acolo? desi, conform descrierilor tale de mai sus, nu cred ca m-as duce😀

  8. @Marius Casian: o sa scriu si despre asta! dar ciudateniile din trenuri si gari nu ar trebui sa te descurajeze…

Leave a Reply

