.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Ceva cu scrima

Pentru ca scrima este sportul meu preferat (iar arma preferata: sabia), nu pot sa nu recomand:

1. http://scrima.toateblogurile.ro/

… Care-i un blog foarte fain, mie mi-au placut foarte mult chestiile utile incepatorilor sau pentru popularizarea sportului si posturile in care sunt explicate concepte intalnite in scrima precum prioritate si fandare etc. In fine, teoria e foarte fain prezentata, totu-i comprehensibil si scris intr-un limbaj deloc tehnic sau pretentios  (cum e cuvantul comprehensibil🙂 ). Mi-ar fi placut sa citesc asa ceva cand practicam scrima. Foarte misto e si ca sunt postate rezultate de la concursuri – asa mai aflu ce se mai intampla cu fostii colegi de la sabie🙂.

2. http://www.cursuri-scrima.ro/index.html

Asta-i pentru cine vrea sa vada mai bine despre ce e vorba, sa faca performanta sau doar miscare🙂 Well, antrenamente.

Filed under: Blogroll, Cat.de.tare., Scrima,

6 Responses

  1. am sa intru si eu sa vad ce si cum…

    am postat ceva despre ristea priboi la mine pe blog..intra macar la misto, nu cenzurez

  2. @neinfectat de comunism: de intrat, o sa intru, dar e o mica problema: nu le am deloc cu politica, nici cunostinte (cine e ristea priboi?!), nici interese in domeniul asta😦

  3. Ion says:

    bai, suna bine scrima si lupta cu sabia pentru victorie si onoare… daca traiesti in Japonia in era Meiji si esti samurai.

    dar ce faci daca trebuie sa te lupti cu un bodyguard de oi in centrul capitalei si realizezi ca nu ai nuiaua aia din metal dupa tine? rupi una din copac si il sorcovesti cu ea?

    traditiile la tara stiu ca se pastreaza, dar pana la ce punct, astfel incat sa nu ti-o iei pe coaja.

  4. paulgsandu says:

    sigur, sportul e frumos, dar mai trebuie sa se si apuce cineva de el, nu? ca altfel nu da bine numai sa stii “conceptele”..zic eu..

  5. @paulgsandu: apuca-te🙂 de orice sport🙂
    btw: e foarte misto sa te apuci de citit/scris/gandit dupa cateva ore de miscare; probabil ca stiai asta.
    inca imi aduc aminte cum ne povesteai ca ai fost arbitru la niste meciuri de fotbal. cum inotai in apa foarte rece, cum rupeai biciclete pe drum de munte :))

  6. paulgsandu says:

    vremurile alea, cum se zice, sunt D.U.S.E🙂, acum abia daca mai pot sa sar peste baltoace, daca ploua tare:)..
    dar vin altii din urma:))

Leave a Reply

