.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

“Not jokes” cu Geoana

Stie lumea ce a facut Andronescu cu porcaria aia de universitate de casierite si secretare. Adica Spiru Haret. Nu, nu Dimitrie Cantemir, nu aia. Nici Romano-Americana.

Si, aflu din Gandul, ca Geoana a cugetat la disputa Andronescu vs. Spiru Haret, a doua zi s-a odihnit, a mai cugetat, s-a mai odihnit o zi, a gandit iar, si a ajuns la o concluzie: “Nu s-a consultat cu partidul. Trebuia să se gândească şi la studenţi”. Not !

Da, buna gluma asta, buna rau. Asta presupunand ca Mircea Geoana a incercat sa faca o Not-joke. Not! :))

Daca Spiru nu e decat o tipografie, in fine – locu ala unde iti scot diploma, de ce naibii sa continui sa-i zici si Universitate ? Pentru ca trebuie sa ne gandim la studenti. Si la profesorii impostori, nu ? Cu ce o sa-i mai plateasca ? Si la sistemul corupt care a permis atata timp existenta tipografiilor cu titulatura de Universitate. Nu ?

Intrebarea e simpla: merita o specializare, facultate, universitate whatever… sa-si pastreze titulatura sau acreditarea (…ai prins ideea) ? Da sau nu, fara “dar ce facem cu studentii… au terminat degeaba ? Nu putem sa-i lasam asa…”.

Absolventii de liceu ar trebui sa stie care anume specializari etc. sunt amenintate cu retragerea acreditarii. La fel, facultatile ar trebui sa fie obligate sa afiseze astfel de informatii. Ah, am facut o greseala mai devreme, am zis ca “absolventii de liceu”, gresit, la Spiru Haret stiam ca au reusit sa se inscrie si oameni cu 11 clase. Scuzele mele.

Update: Am cumva ceva impotriva universitatilor particulare ? Eu nu. Asa cum vad eu lucrurile, statul nu ar trebui sa bugeteze atatea locuri in universitati. In schimb, ar trebui sa existe ceva de felul unor burse, din care sa-ti poti plati cursurile + cazare, carti etc. In fond, sa fii mandru ca esti bursier al statului roman, da’ si el sa fie cu tine, nu ?🙂 Eu nu-s. Am primit bursa mica, eu si inca o treime din colegii de an, cred (medie peste 8). Crap – multi oameni au primit putini bani. Nu era mai bine invers ? Ba cre’ ca da.

Update2: Imi place ca ziarele sunt aproape toate pro deciziei Ecaterinei Andronescu. Mai mult, parca pentru a arunca in fata (clovnilor care au permis existenta Universitatii Spiru Haret ?) placinta mizeriei academice, apar articole in care sunt prezentati oameni care se lauda ca au strans 3-5-10 diplome de la Spiru Haret sau care au terminat cu 10 pe linie fara sa vina macar o data la un curs.

Filed under: Opinie, , , , , , ,

4 Responses

  1. Elena says:

    Well, eu am ceva si cu universitatile particulare si cu alea de stat daca e sa vorbim de calitatea invatamantului, de cum se promoveaza, cum se dau bursele etc. Diferenta e mai mult cantitativa: la stat s-ar putea sa ramana pe dinafara 1-2 analfabeti ca se mai gaseste un prof zis mai “nebun” sa nu-i bage in licenta, la particulare trece toata lumea. La fel s-ar putea spune si de cata materie se face la cursuri, cum se face selectia la admitere etc. Insa la chestia cu Spiru Haret vad lucrurile oarecum diferit.

    Sunt perfect de acord sa retraga acreditarea, daca se poate si la mai multe asa-zise universitati ca deja sunt prea multe. Insa mi se pare nasol ca toata chestia asta sa se aplice retroactiv. Daca cineva a terminat, sa zicem, anul trecut si stia ca facultatea e acreditata, nu mi se pare tocmai ok sa se trezeasca fara diploma. Nu stiu detalii despre toata povestea insa am auzit o stire ca pe undeva nu i-ar fi lasat sa participe la titularizare pe cei cu diplome de la Spiru Haret. Cred ca problema s-ar rezolva mai usor daca i-ar scoate acreditarea de acum incolo si gata. Dar, pana la urma, e apa de ploaie, eu cred ca va ramane acreditata…

  2. @Elena: 1. si io cred ca o sa ramana acreditata. 2. e vorba de specializari sau facultati care nu fusesera testate/verificate. sa te inscrii student la asa ceva inseamna sa-ti asumi un risc: “oare vor fi acreditate toate astea pana termin eu ?”

  3. Elena says:

    Cu specializarile astea asa e. Eu n-am auzit decat una-doua chestii pe la stiri, si sunt convinsa ca aia n-au dat informatii tocmai exacte. Totusi, am mai auzit oameni care se inscriu la facultati/specializari de-astea obscure in speranta ca pana termina ei se acrediteaza, deci se poate si asa.

  4. @Elena: “astia” nu dau niciodata informatia completa. daca ar fi completa, nu ar mai fi nimic senzational, in multe cazuri.

Leave a Reply

