.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Ce face barba din om ?

Depinde. Daca esti pe undeva pe la tara, o barba si niste haine mai de Doamne-ajuta te fac preot. Tot in genul asta, la tara, ochelarii te fac invatator.

Eram intr-o zi in gara Basarab, asteptand un tren. Ei, care tren… nu conteaza care ! si cand am iesit din cladirea garii pe peron sa-mi iau o cafea a tabarat toata haina de caini a Basarabilor pe mine. Oamenii au sarit ca arsi, m-au tras inspre ei, apoi in mijlocul lor, mi-au dat o umbrela ca ploua, mi-au zambit frumos, si-au plecat capul a respect, un nene foarte beat (mergea impleticit) a venit la mine cu paine si cu un borcan de zacusca:

“Parinte, ia de aici zacusca! Mananca, e de post, parinte ! Facut de nevasta-mea. De post, ca nu pun mana pe carne, sa stii parinte, sa nu zici ca-s io ala !”.

Am refuzat, politicos.

“Hai parinte, ia de-aici in p*$a mea, nu ma refuza atata!”.

Am refuzat. Pai da’ asa se vorbeste cu un parinte ?! Necuratu’ te-a pus !
Am vrut sa ies din grup, dar “de partea cealalta” erau cainii si ploaia, asa ca doar m-am indepartat putin de nenea beat, insistent si cu borcan de zacusca in maini si am incercat sa par pios, smerit si ganditor, trecandu-mi mana prin barba de multe ori si scotand multe “hmmm-uri” in timp ce-mi tineam mainile impreuna.

Filed under: personal, Uncategorized, ,

Leave a Reply

