.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Cand vine vacanta ma imbolnavesc

Cand incepe vacanta, ma imbolnavesc. Cel putin mie dintotdeauna (ma rog, de cand fac scoala) mi s-a intamplat asa. “Intamplat” ? Eu cred ca e ceva blestem, nu e o intamplare, oh, nu, sigur nu e…

In timpul scolii mancam creta ca sa fac temperatura si sa raman acasa sa joc Starcraft dupa pofta inimii mele. Nimic. Ma incalzeam un pic, cat sa puna mana maica-mea sau diriga pe tampla mea si sa-mi zica: ei, ai alergat sau esti agitat azi, nu ai nimic, stai locului si tu. Si restul zilei eram cu gandul doar la CD-ul original cu Starcraft, da, primisem asa ceva si eram foarte bucuros. Simteam ca traiesc pentru ceva. Pentru eliberarea Protoss-ului de sub ocupatia marsavilor de Zergi. Pentru a distruge Confederatia si a concentra puterea in mainile abile ale lui Arcturus Mengsk (nu?), singurul care putea apara Terranii de invazia Zergilor. Si de atacurile subite dar mortale ale carrierelor protosse. La asta ma gandeam eu in timpul orei de istorie cu un prof plicticos care ne punea sa invatam pe de rost, parca ne asculta cu caietul in fata si urmarea cu pixul propozitiile sa vada unde “punem de la noi”. Unii erau atat de papagali ca iti insirau lectia ca pe-o poezie, dar daca-i intrebai ceva “din” ea, nu stiau sa-ti raspunda. In fine, de unde am plecat ? Ah…da.

Pentru a scapa de o nota mica la ascultarea de la mate stateam in curent – in autobuz, acasa, in camera cu geamurile si usa deschisa, imi udam parul sa fiu sigur ca pe putin o raceala cu 38 de grade ma prinde. Nimic. A doua zi, imi curgea nasul in fata tablei, cu “formulele la trigonometrie” neinvatate. Clasa a 9-a. Si asa ma caleam, ma simteam pe zi ce trece mai sanatos, mai puternic, sa rup busteni cu palma, nu stiu cum…

Ce mai faceam ? Beam lapte si imediat dupa un pahar de apa sau mancam mere, prune si dadeam cu lapte sa fiu sigur ca o sa aud “bolboroase” in stomac. Dar ce sa auz, dom’le ?! Nu pateam nimic, vorba lui Jerome K. Jerome (ca si el a scris despre aceleasi lucruri, vezi “Trei intr-o barca”) tot mai voinic ma faceam si cresteam si-n inaltime.

Cand vine vacanta, pac ! Ma imbolnavesc. Si-n facultate a fost asa. Uite, luni s-a terminat sesiunea, marti si miercuri am stat in casa cu “probleme de ordin stomacal” cum ma mai scuzam eu cand trebuia sa-mi motivez absente. Semestrul trecut, a doua zi de vacanta a inceput cu febra – 39 de grade. Si tot asa… pana in clasa I. In prima vacanta am facut o bronsita de o mai tin minte si acum.

Hai, spuneti-mi, nu e la fel si la voi ?!

Filed under: Funny, personal,

3 Responses

  1. Elena says:

    Hm… nu pot sa zic ca e chiar la fel, dar am patit si eu de cateva ori asa. Cel mai nasol mi se pare cand ai o vacanta scurta (o saptamana sau ceva de genul asta) si te imbolnavesti, iar cand incepe scoala, te duci mai “varza” decat cand terminasei.

  2. daianara says:

    Se spune ca cei care se racesc vara, nu iarna, sunt de vita nobila. I suggest you check up your family tree a bit.😆

  3. @daianara: buna idee chestie de facut in vacanta🙂

Leave a Reply

