.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Star Trek (filmu’)

Star Trek – The Future Begins.

Acum ceva vreme m-am uitat la un sfer’ de screener si am zis bleah. Si am fost prost. Anywho, daca gasesti un dvd rip bun sau orice altceva dar nu un screener, s-ar putea sa-ti placa. Nu-i nevoie sa fii trekkie ca sa intelegi despre ce e vorba, in fine, nu o sa-ti scape nimic important sau esential daca nu ai mai vazut episoade din TOS sau TNG sau ce mai vrei tu. Adica nu o sa trebuiasca sa ai un cunoscator un stanga ta pt “explica-mi si mie care e faza …”. Ah, ca tot am amintit de ele: TOS si TNG sunt seriale Star Trek, asta pentru the absolute beginner. S-ar putea ca filmul asta sa te faca sa vrei sa vezi si episoade din serialele Star Trek. Ok, do it, nu o sa fii dezamagit. Cred. Sper🙂.

All in all, filmul e fain. Actorii joaca bine, Kirk e Kirk, Spock e Spock, ceilalti sunt ceilalti🙂, se vede ca au studiat caracterele personajelor si ca buna treaba au facut. Wow. Me impressed. Poate ca plot-ul mi s-a parut cam simplut si nu foarte challenging din punct de vedere intelectual. De obicei, episoadele Star Trek erau un bun punct de incepere a discutiilor filosofice cu prietenii. Eh, aici mai putin. Sau… stai… pana la urma romulanii (da, e si cu romulani ) vin din viitor, nu ? Gata, se poate pune de-o discutie despre paradoxurile (paradoxele?!) calatoriei in timp🙂. Mi-a placut grafica (parca vorbesc despre un joc, nu?).

Cum ziceam ? E un sf fain, misto pentru trekkies & not, in fine, un film comercial (mind you!), si daca nu te astepti la un Blade Runner, sunt mari sanse sa-ti placa.

Filed under: Film,

2 Responses

  1. Cosmin says:

    zău că am încheiat filmul cu o durere de cap – ce-i cu toate lens flareurile alea? încearcă să-i adâncească futurismul cu ele şi să fie mai cool şi…advanced science and stuff dar e mult prea mult, parcă ar ascunde ceva cu ele şi nu e cazul pentru că decorurile sunt foarte detaliate.
    apoi intriga…probabil pentru că sunt fan Lost (copilaşul lui JJ) aţa că alte paradoxuri temporale mi se par deja prea multe. deşi aici ideea e că se poate schimba cursul timpului, exact opusul celei din Lost. dar oricum toată nebunia cu timpul mi se pare cam lipsită de imagnaţie…n-avem un plot puternic? aruncăm problema timpului şi croşetăm pe asta până când ne luxăm un neuron.
    Spock face tot filmul. de fapt amândoi Spocii şi cu tac’su, adică discuţiile lor. altfel, mai bine aş revedea Star Wars – din primele trei, ca să avem acelaşi nivel de FX🙂
    îl aştept pe următorul cu ceva mai multă substanţă, acum că au repus pirostriile.

    în altă ordine de idei: Gravity’s Rainbow, muncă încă în desfăşurare la mine, necesită fie o bibliotecă întreagă (cea de la Harvard cred că ajunge) citită înainte fie o conexiună bună la net, ca să (din nou, pentru mine) prind toate referinţele lu’ nea’ Pynchon.

    la mine urmează chiar Blade Runner, versiunea final cut în care a făcut Ridley ce a vrut şi care nu a fost difuzată😀 yummi

  2. @Cosmin: stiu o carte care te ajuta sa citesti Gravity’s Rainbow, un fel de walkthrough… am un lapsus acum, dar daca cauti sigur gasesti. Altfel, merita fiecare paragraf !

Leave a Reply

