.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Electioneering

O sa vorbesc ca un om neinteresat de politica, o sa spun cum am vazut eu, locuitor obicinuit al lu orasu’ asta.

PD-L zicea ca tre sa fim impreuna la Bine si la Greu, ca in familie trecem mai usor peste perioada asta grea (“In familie trecem mai usor peste greutati“). Acum ma gandesc la familii disfunctionale si la protectia sociala. “Take me away,take me away” cum striga Jello Biafra in “Night of the Living Rednecks“. Mi-a placut reclama lui Stolojan “Fonduri europene, pamant romanesc”, avea sens in contextul “alegerilor europarlamentare”, imi placea si realizarea grafica si ideea din spate. Andrei mi-a aratat ca a primit in cutia postala o poza cu Monica Macovei, arata ca o doamna simpatica si foarte de treaba, prietenoasa si de-aia a completat cu carioca (in loc de slogan🙂 ): “hai pe afara”🙂 Mi s-a parut foarte simpatic🙂

PSD zice ca noi suntem importanti, ca le pasa de noi. Ok, si ? Asta o stiu si eu – ca sunt important🙂 Ca le pasa de mine ? Cum ? Spunandu-mi ca le pasa ?! Si atat ?! Si parintii carora le iau copiii oamenii de la ‘protectia sociala’ zic: “da’cum sa fie asa ceva? ii iubim ca pe ochii din cap, cum sa nu avem grije de ei ?! Doamne-fereste, e copiii nostri !”

Altele: “Avem nevoie de oameni ca Severin”: poate, dar daca mi-l recomanda Vanghelie, io zic “No thanks”. Pur si simplu “nu mi se adresa mie” reclama asta, nu stiu multe lucruri ok despre V., nu e primar in sectorul in care stau eu, nu stiu lucruri bune despre el, nu stiu lucruri bune despre ce a facut in sectorul lui. Nada. Aflasem ca l-a scos din PSD pe Madalin Voicu😦 Ah, le mai pasa “de cum o sa-mi traiesc batranetea”. Nu inteleg cum e legata problema pensiilor de europarlamentare ? Eu ma gandesc ca vor , si ei, bani europeni.

PNL promite “bani europeni”. Am mai auzit-o pe asta. De doua ori🙂

Vadim si Becali: nu stiu, ca nu ma intereseaza. Oricum, ei sunt motivul pentru care m-am dus la vot: sa fiu un vot in minus pentru nationalismul (extremist) romanesc.

… Deci toata lumea promite bani europeni. Pe cine sa mai aleg ? :)))

Ah. Uitasem:

EBa: “Ia atitudine” . Cum adicatelea ? Atitudine cu privire la CE? Impotriva CUI ? Asa, pur si simplu, sa IAU atitudine ? Ok… cea mai slaba campanie, dar nu cred ca trebuia sa ma astept la ceva mai mult. De altfel, ce era sa promita ? Bani europeni ? :))) Cred… ca i-as fi dat o sansa daca ramanea de partea legalizarii drogurilor usoare.

Rubrica “Altele” sau “Stiati ca…”:

Ce am mai aflat: ca PSD te platesc pentru un vot: 50 de lei – din catavencu; am aflat ca te plateste cineva si daca votezi cu EBA, la Ploiesti, nu stiu exact unde – mi-a povestit la telefon cineva.

Concluzii (sau ce mi-a dat prin minte la tigarea de dupa votare)

* Acum, ma gandesc ca daca as avea o suma mare de bani as putea castiga orice alegeri in Romania. Votezi cu neneacu si uita paraua.

* Cand eram mai mic, in clasa a 4-a, un coleg imi zicea: “Il votez pe Van Damme, daca ma invata sa ma bat”. Cam asa e si acum, nu ?

* Ideea e ca orice am vota, suntem niste oameni foarte iubiti, foarte importanti si ca un nene strain si bun o sa ne dea multi bani ca sa-i avem🙂 Daca terminam anul asta cu premiul intai cu coronita, altfel e rusine… nu ?!

PS: Electioneering e o melodie de la Radiohead care-mi place.
PPS: Daca vrei sa te amuzi, poti citi si postul asta, scris anul trecut, cand faceam niste chestionare pentru insomar.

Filed under: Opinie, , , , , , ,

5 Responses

  1. Hahalera says:

    Referitor la concluzia 1… uite… Becali, desi are trocodele, nu a avut (pana acum) succes la alegeri.

  2. @Hahalera: pai nu a stiu cum si cat sa dea + s-a certat cu stelistii (foarte probabil mare parte din electoratul lui).

  3. retagareta says:

    sa fie monica?

  4. @retagareta: sa fie, sa fie! te-a chemat si pe tine p-afara? (oare fumeaza, sa-i cerem o tigare?)

  5. Andrei says:

    Uite că Monica a ieşit. Aleluia! şi Norica (o cheamă ca pe mama) a ieşit. Si se stie că femeile schimba lumea.

Leave a Reply

