.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

twitter

nu am confgurat bine ce era de configurat, cred. vreau sa scap de porcariile alea pe care le afiseaza. o sa ma uit sa vad ce si cum. o sa scriu ceva despre euroalegeri sau cum le zice si despre alte kestii, dar nu stiu cum exact despre ce. ma mai gandesc. mi-e si somn. am scris foarte repede frazele astea 3 sau 4 sau cate sunt, imi aduc aminte ce spuena truman capote despre jack kerouac: ceva gen ‘tipu asta nu scrie, ci tasteaza’ (writing vs. typing). asa simt eu acuma cand scriu exact ce-mi trece prin minte.

Filed under: personal

3 Responses

  1. joacadeamine says:

    un i.d. ceva?๐Ÿ˜€

  2. o sa scriu id-ul๐Ÿ™‚ doar sa mi-l aduc aminte :)))

  3. @joacadeamine: id-ul este: themadhatter09๐Ÿ™‚

Leave a Reply

