.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

telegrafice.luni.

* sesiunešŸ˜¦ inca o luna sau cam asa ceva
* am aflat dintr-o biblioteca de Sorin Cerin. o sa va spun ce si cum despre elšŸ™‚
* nu am rabdare: sorin cerin e muuult sub lorin fortuna (tipu cu reptilienii, serpilienii etc.).
* adica e doar penibil, patetic, fara imaginatie, nu e “dus”, nu e guru, n-are imaginatie (am mai zis-o?), se crede “eseist si filozof” :)))
* afara cand e cald si naspa , cand e frig si naspa
* “abia astept sa vina vara” :)))
* luni noaptea am iesit pe afara si am intalnit in cale numai oameni creepy.
* andrei mi-a dat un pachet de winston. mersi andrei !
* ce naibii sa mai zic ?

Filed under: personal

One Response

  1. Sandy says:

    Mi-e imi place Sorin Cerin.Are niste citate foarte reusite…ma refer la cele de dragoste
    http://www.citateistete.ro/2008/10/04/citate-sorin-cerin/
    dar si alte teme.Nu stiu cat de mare filozof o fi in schimb este un aforist talentat.

Leave a Reply

