.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Cum e domle faza cu reducerile?

Da, da, mai peste tot sunt reduceri, promotii, lichidari de stoc (acum imi imaginez marinarii disperati care arunca butoiaele de ulei din baleniera ca sa nu fie rasturnata de uragan – stiti si voi, daca ati citit Jules Verne cand erati mici). Acum cateva saptamani (poate mai mult de o luna) am pus ochii pe un hanorac de 90 de lei (roni, whatever) si mi-am zis “ok, poate mi-l iau cand se-ngroasa criza  si-l reduc la juma de pret”.

Faza tare e ca ieri am intrat in magazinu ala si, asa cum bine am anticipat, toate chestiile erau la juma de pret – la juma din pretul initial dublat. Pe hanoracu ala scria: REDUCERE 90lei 180lei. See? Totul e relativ…

Filed under: Cat.de.tare., Funny,

3 Responses

  1. voroncas says:

    io mi-am luat niste tenisi de la house of art (ma rog).😀 scria: reducere de la 100 la 50 ron(i). dar mi-a adus alta pereche din depozit, pe care scria: 80 ron, de fapt, pretul initial. psihologia asta a marketingului (relativ), hehe…

  2. pai si era reducere pe bune ? sau… ?

  3. daianara says:

    House of art, pretty much everywhere, e pe cale sa dea faliment. Prin zona, de exemplu vand un costum de barbati la 90 de lei si restul produselor la sub 50 de lei. Insa da, cunoastem “reducerile” comerciantilor romani. -_-

Leave a Reply

