.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Saramago are blog. Cum sa-ti bati joc de o stire (sau sa o scrii “romaneste”)

https://i1.wp.com/weblogs.newsday.com/sports/football/bob_blog/faulkner.jpg

Un scriitor care ar putea fi Joe Saramoga, I don't care, eu vreau doar sa-mi primesc banii pe articol. Daca chiar e Saramaga, si mai bine !

Din surse de informatie proprii si nu via cpb, am aflat ca Jose Saramago are blog. Jurnalul dlui Samarago se cheama “El Cuaderno de Saramogo”, un titlu cat se poate de bun pentru un blog de scriitor laureat al premiului Nobel.

Interesant sau neinteresant este ca nu inteleg boaba de spaniola, asa ca nu stiu ce inseamna “El Cuaderno de Saramoga” si nu mai inteleg ce rost sau sens a avut aprecierea de mai sus. Si nici nu am putut citi nici vreun post. Dar banuiesc ca sunt frumos scrise, asemeni tuturor cartilor lui Soramoga, dintre care nu am citit niciuna.

Mai sus, am pus o poza dlui Saramago, asa cum mi-l inchipui eu. S-ar putea sa fie a unui scriitor francez – ma gandesc eu ca e francez dupa mustata aia. Am primit-o pe mess de la un fraier de la Litere (l-am intrebat daca are o poza cu un scriitor sau un poet sau un artist). Acum ma gandesc ca ar putea fi Mircea Eliade – pentru ca fumeaza pipa. In fine, cui naibii ii pasa ?! E doar un articol de ziar, nu e pentru enciclopedie…

Acum vreau banii pentru articol.

🙂

PS1: Cati au observat ca am scris gresit de fiecare data (cu exceptia primeia) numele lui Jose Saramago ?

PS2: In foto, sus, este Faulkner.

Filed under: Funny, Uncategorized, , ,

3 Responses

  1. Elena says:

    Pai ai scris corect in titlu, in prima propozitie si in paragraful al treilea, deci sunt mai multe exceptii.😛

  2. asdf says:

    Si Mircea Badea are blog.

  3. Da, dar Mircea Badea nu-i Jose Saramago🙂

Leave a Reply

