.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

I had a dream

In troleu, intorcandu-ma de la facultate, am avut un vis (profetic?).

Se facea ca m-am intalnit cu Almighty God. Ma uit la el, ma minunez, si il intreb ceva. God se uita la mine, ii citesc mirarea pe fata. Repet intrebarea. God se incrunta, isi scarpina tampla dreapta a nedumerire si imi spune ceva. Ceva, intr-o limba necunoscuta mie, si atunci ma prind: nu stiu limba lui, nu are rost sa ma mai chinui, trebuie sa aflu cum trebuie sa-i vorbesc… Imi intinde o carte groasa, neagra, de la Teora sau Polirom (am uitat ce editura era🙂 ), si inteleg ca din asta trebuie sa incep sa invat limba. Incep sa ma vad la masa de lucru, noaptea, cu veioza aprinsa, stacana de cafea in dreapta, tocul de foi in stanga si lucrand exercitiile de gramatica. Si…

…ma trezesc. Desi eram aflat in posesia unui Adevar nu am intrat in rolulul “profetului din troleu” si am asteptat sa cobor.
PS: Daca mai am “revelatii” din astea sau daca aflu cum se chema cartea sau macar de la ce editura era, va anunt, ok ? nu va speriati, nu va las eu nemantuiti…

Filed under: personal

4 Responses

  1. joacadeamine says:

    de la Teora te asigur ca nu era, cursurile lor de limbi straine sunt %%^&%(&😀

  2. Ah, atunci Almighty mi-a dat un link catre un tutorial🙂

  3. Elena says:

    Daca dura mai mult “revelatia”, poate ratai statia la care trebuia sa cobori.😛 (it happened to me once, dar din motive diferite :))

Leave a Reply

