.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Stargate 4×11 “Point of no Return”

Ah, da, un episod care mi-a adus aminte de The X Files. De ce ? SG1 il urmareste pe un tip, civil, care pare sa stie multe lucruri despre calatorii interplanetare, alieni si stargate. Pana aici, alien-geekul obisnuit din episoadele X Files: Mulder, The Lone Gunmen etc. Bineinteles, e posibil sa fie un ticnit. Dar cate lucruri adevarate ti se pot nazari ? Ok, nu chiar toate. Hmmm… hai ca nu mai zic nimic. Enjoy.

Filed under: Geeky Stuff,

4 Responses

  1. Daianara says:

    Postul tau mi-a redeschis pofta de serialul asta abandonat datorita inconsistentei difuzarii. Si lipsei netului la momentul respectiv. Apoi am aflat ca nu mai joaca MacGyver si am zis “pana aici”. Any cool stuff I’ve missed?πŸ˜€

  2. @Daianara:πŸ™‚ nu i-am zis niciodata Richard Dean Anderson. Tot MacGyver ramane. Bad part: episoadele bune din Stargate SG1 sunt greu pe DC. Mai repede gasesc Stargate Atlantis si SG1 crappy fara MacGyver.

  3. Daianara says:

    Really? Eu am gasit Stargate SG1 full. Dar are 73.34 gb. :)) Nu mai bine ne uitam din nou la MacGyver? I miss that show.πŸ˜€

  4. misto daca ai gasit tot. io o sa incerc si torrente.

    stargate imi place mai mult: are mai multe personaje destul de bine individualizate, questuri, sci-fi technology, incercarea scenaristilor de a evita inconsistente legate de folosirea stargate-ului (ex: cat de mult tre sa intri in ‘apa’ aia ca sa fii atras inauntru?, daca arunci un bob de orez, ajunge dincolo ? daca da, atunci o furtuna de nisip poate transporta dune intregi pe alta planeta. sau daca stargateul se afla in apa, toata apa va fi transportata dincolo? etc etc)

Leave a Reply

