.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Crappy sci-fi movie

Se cheama Starcrash si e o mare porcarie de science fiction. Nici nu m-am mai uitat pe imdb sa vad in ce an e scos, cine e regizor si daca joaca cineva care are sa ajunga faimos (in mod sigur nu datorita filmului astuia!).

Actorii joaca extraordinar de prost… ma rog, dupa standardele obisnuite, nu dupa standardele bollywood (linkul e pt cine nu stie ce e ala), caz in care ar fi cel mult (dar cel mult!) mediocru. Se pot auzi expresii gen: “what in the name of the universe is that?!”.

Navetele spatiale sunt de plastic si, ceea ce e mai rau, se vede asta. Dintr-un plastic alb, cu abtibilduri lipite din loc in loc, gen machetele alea de avioane cu care ma chinuiau ai mei cand eram mai mic.

Daca aveti simtul umorului si va plac comediile enjoy! “E comedie?! Parca ziceai ca…”. Nu, nu e comedie. E un film atat de prost incat te poti distra de minune uitandu-te la el cu cativa prieteni, junkfood, ierburi sau ce-ai si tu prin casa. Imi place sa-i zic DIYcomedy. De ce? In fond, tu construiesti/descoperi ce e comic in filmul asta, intentia creatorului fiind cu totul alta. Enjoy !

Filed under: Film, Funny, , ,

5 Responses

  1. Elena says:

    Si eu care credeam ca “bollywood” vine de la <a href=”http://www.youtube.com/watch?v=anqCNRoIgs4″ Uwe Boll … :))

  2. Nu-ti plac uwe boll-urile ?

  3. Elena says:

    Ca sa fiu sincera, n-am avut rabdarae sa urmaresc cap-coada vreun film de-al lui. Deh, de obicei filmele facute dupa jocuri ies prost (si cele facute de Uwe Boll ating apogeul din punctul asta de vedere). Bine, se poate sa nu-mi placa si pentru ca n-am fost mare fan Blood Rayne, Postal si ce filme o mai fi facut dupa jocuri.

  4. Huh? A facut film dupa Postal?! (Nu l-am jucat, dar m-am uitat la prieteni jucandu-l cu pasiune, cu ardoare etc. Era cam lame.).

  5. Elena says:

    Yeah, he did: http://www.postal-the-movie.com/ (nu-mi ies hyperlink-urile😦 ). Postal 2 a rezistat vreo 5 minute la mine in calculator, timp in care am pus mana pe un harlet si m-am luat de oamenii de pe strada. :))Nici macar gore-ul nu era cine stie ce spectaculos.

Leave a Reply

