.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Care e primul RTS pe care l-ati jucat?

In cazul meu, Warcraft 2.

L-am instalat prima oara cand aveam vreo 8 ani si mi s-a parut o porcarie. Nu l-am inteles si am intrat in Quake 1.

Doi ani mai tarziu, am facut o pasiunea pentru universul Warcraft si m-am jucat zi si noapte, luni intregi.

Imi aduc aminte cum ieseam din casa doar ca sa fac schimb de cheat-uri cu vecinii de bloc. Nu aveam internet pe vremea aia asa ca ne cumparam de la taraba reviste ca PC Games, CHIP, Level (care a iesit din CHIP, daca imi aduc eu bine aminte) si ni le imprumutam unii altora. Era frumos. Un cadou frumos a fost sa primesc 3 astfel de reviste, de ziua mea, prin ’98-’99.

Filed under: Gaming, Uncategorized

6 Responses

  1. Stefan says:

    😀 Dune II, apoi C&C si Warcraft I… ce vremuri…

  2. Elena says:

    Primul-primul a fost un demo de C&C Tiberian Sun de pe un CD de la Level. Prima data n-am priceput nicidecum ce trebuia sa fac cu cei 3 titani pe care-i aveam, ce sa mai zic de construirea bazei, crearea de unitati noi etc. Dar incet-incet i-am dat de capat, nici nu stiu de cate ori am luat demo-ul ala de la capat.😀 Pe urma a fost Age of Empires 2 pe care l-am jucat mai mult si la care, ma gandesc acum, ma descurcam lamentabil avand in vedere ca n-am reusit sa duc nici o campanie pana la capat (in afara de cea cu William Wallace, care era de fapt tutorial). Cel mai departe ajunsesem cu Jeanne d’Arc, parca. Ceva mai tarziu am jucat si un demo de Metal Fatigue care mi-a placut foarte mult (si mi-ar placea si acum daca m-as apuca iar de el😀 ).

  3. @Stefan: inainte sau dupa carte? (io am jucat dupa ce am citit cartea si am fost dezamagit😦 ma asteptam la altceva)
    @Elena: AoE2 ! ala da!

  4. Stefan says:

    @ Mad Hatter: Hmmm… nu-mi dau seama exact, nu tin minte cand au publicat Dune la Nemira; in orice caz vazusem deja filmul lui Lynch. Mie mi-a placut joculetul🙂 (am jucat si primul Dune, btw, pe Commodore-ul unui prieten, da’ ala nu e RTS modern…)

  5. @Stefan: primul Dune nu era adventure ? Adica fara nimic in comun cu RTS?
    Nu stiu cum, dar filmul mi-a placut mult cand eram f mic. L-am revazut pe la 14 ani si m-am simtit dezamagit. Oricum, Lynch parca incearca sa creeze o atmosfera, spre deosebire de ecranizarile noi care mi s-au parut foarte insipide, in ciuda apropierii de textul lui Herbert.
    Btw: Jodorowsky a incercat sa faca un film Dune, cu Salvador Dali in rolul padisahului Shaddam IV🙂

  6. Stefan says:

    Primul Dune avea si elemente de strategie (puteai alege daca fremenii produc mirodenie sau devin soldati, caz in care ii puteai trimite sa atace etc.), dar era mai mult adventure, e-adevarat. Cu filmul (-ele) am avut aceleasi experiente :))

Leave a Reply

