.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Cu ocazia unei lepse gasesc ca…

Cu ocazia lepsei de la joacadeamine imi dau seama ca windows xp nu mai vrea sa faca vizibile folderele si fisierele ‘ascunse’.

Sau poate ca vrea sa le faca sa ramana invizibile. dar asta suna ciudat… daca xp-ul are intentii, poate ca intr-o zi o sa ma trezesc si cu o lucrare de licenta stearsa. din razbunare. crima. stergere pasionala.

Am intrat in regedit.exe, apoi am urmat calea batranilor: hkey_current_user\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\advenced, unde am gasit valoarea hidden=0. Am schimbat: hidden=1. Am inchis fereastra si m-am uitat in folderul de poze, unde – nici o schimbare. Am mai deschis editorul de registri, aceeasi adresa, unde hidden=0. “Ciudat fapt”.

Si-am continuat:  “&#!@%*&^( de *^@#$#&%() de windows”.

Pe bune :😦.

Stie cineva ce de facut ?

Lasand astea la o parte, in alt registru cu alta fata: multumesc pentru leapsa🙂 !

Filed under: Uncategorized

2 Responses

  1. joacadeamine says:

    cu placere! totul pare cat se poate de clar in ceea ce scrii tu, dar asta nu inseamna ca si inteleg sau ca sunt creativ cu registrii tai si imi pot da seama de alta cale de a ajunge acolo.
    🙂

  2. Armand K. says:

    1. Mai bagă nişte #”¤#¤/%(#¤”%% Windows… aşa, preventiv, conform axiomei “Nimic nu funcţionează neînjurat”.
    2. Asigură-te că eşti logat cu un cont cu drepturi de administrator sau cel puţin ai drepturi de scriere pentru directorul respectiv.
    3. Deschide Windows Explorer, mergi în meniu: Tools -> Folder Options -> View -> Files and Folders / Hidden Files and Folders, alege “Show hidden files and folders”, OK sau … hm… “Apply for all folders”
    4. Mai bagă nişte ¤”#&//¤%¤## şi apoi verifică rezultatul.

    Disclaimer: Nu garantez că funcţionează. La naiba, nu garantez nici măcar că nu-ţi ia calculatorul foc după ce faci asta, nici că nu te răpesc extratereştrii şi nici că nu crapă oglinda din holul mătuşii stăpânei bunicii pisicii vecinei, dar în fine… You get the point.

Leave a Reply

