.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Va place (de) Nico? Dar (de) Cream ? Mie da (adica nu).

Nico a fost solista vocal pentru Velvet Underground (Lou Reed, ppl!) pe la sfarsitul anilor ’60.

Nu prea le avea ea cu muzicile, unul din colegii ei de formatie zicea ca nu avea ureche muzicala (asa cred ca s-ar traduce ‘tune-deaf’), era dependenta de heroina, dar cui ii pasa de toate astea?!

Sau poate ca ii pasa… Am zis ca a fost model, nu ? In videoclip are cam 30 de ani (albumul pe care a aparut piesa a fost scos in ’67, can avea… sa fac repede scaderea… da! 29 de ani!) si arata destul de naspa (adica imbatranita). Ok. Am zis si ca era dependenta de heroina, nu ?

Copii, va las pe voi sa faceti deductiile si sa scrieti morala. Tip: nu e “mancati sanatos”, “nu fumati”, etc.

In orice caz, melodia imi place foarte mult si cred ca Nico avea vocea perfecta pentru Velvet Underground si pentru “All Tomorrow’s Parties”.

Pentru ca-mi vine sa fredonez:

And what costume shall the poor girl wear
To all tomorrow’s parties
A hand-me-down dress from who knows where
To all tomorrow’s parties

[de aici]

Apropo:

1. Nico nu este doar tipa care canta cu baetzashii (sau “borfashii” – parca asa li se zicea, nu?) de la Codu Penal sau ceva de genu asta.

Bottomline:

Nico-codu-penal sucks. Nico de la Velvent Underground era ok (nu pot sa zic ca rules🙂 a cantat prea putin timp)

2.  Cream. Cream este prima formatie una din formatiile in care a cantat Eric Clapton, inainte sa inceapa cariera solo care l-a facut supercunoscut.

Cand ma aude cineva ca zic:

“Imi place foarte mult Cream”

Ma intreaba surprins:

“Cum naibii sa-ti placa asa ceva ?”

Sau trebuie sa-mi piarda 6 secunde din viata, cat ii ia sa rosteasca (iar eu, sa ascult: ) :

“Misto bruneta aia.”

Huh?! (HUH?!)

Inca o data: Cream era o formatie a anilor ’60 care canta un rock apropiat de cel al formatiilor hippie “mai cunoscute”: Jefferson Airplane, Jimi Hendrix, Janis Joplin si altele care incepeau cu “J” (eu unul cre’ ca daca-si ziceau Jcream, aveau mai mult succes). Imi plac mult melodiile astea: Strange Brew, The Sunshine of Your Love si (preferata mea) I Feel Free.
Concluzia: Cream-formatia-cu-bruneta-aia sucks. Cream-formatia-in-care-a-cantat-Clapton rules.

3. Mi-e lene sa scriu si despre Blondie-alea-doo-pitzipoance-sau-bagaboante-sau-ce-vor-ele-sa-fie si Blondie, blonda aia😉

Filed under: Muzici, Uncategorized, , , , , ,

3 Responses

  1. meritoriu says:

    Si, normal, ar mai fi ASIA, trupa de progresiv, nu pitipoancele in camuflaj.
    Stiu lume care a auzit mai mult de Lou Reed si Clapton separati decat de Velvet sau Cream…pacat.

  2. Stefan Ionescu says:

    Cream nu e prima formatie in care a cantat Clapton; a mai cantat inainte in The Yardbirds (unde a fost urmat de Jeff Beck si apoi de Jimmy Page), si in The Bluesbreakers a lui John Mayall. Cream rulez big time; cantam cateva piese cu banda mea din liceu (mie-mi placea si “White Room”, pe langa cele pe care le-ai mentionat).

  3. @Stefan Ionescu: Jeff Beck si Jimmy Page – inca o data, muzica buna incepe cu “J”. In rest, o sa corectez in post🙂

Leave a Reply

