.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Caut niste soft…

Ceva pentru grafica vectoriala si ceva pentru diagrame. Sigur, in orice program pentru grafica vectoriala se pot face diagrame, dar caut ceva mai usor de folosit si cu multe template-uri eventual.

Ideea e ca trebuie sa desenez tot felul de grafuri orientate (cine a facut info in liceu, algebra mai multa sau teoria modelelor pentru logica modala stie🙂 ).

M-am apucat sa folosesc CorelDRAW11. M-am jucat cu o versiune mai veche de DRAW cand era mai mic (si cu AutoCAD, 3DstudioMAX, Poser etc. tot ce era prezentat in revistele alea CHIP si parea mai “hey! cred ca in programul asta sunt desenate unitatile din Starcraft/in programul asta sunt facute animatiile din Starcraft”) si parea sa poata face tot ce-mi trebuie mie acum. Daca stie cineva ceva mai bun, sa-mi zica. Daca e si free, e si mai bine🙂

Btw: mare parte din grafica pentru jocul Starcraft a fost facuta-n 3D Studio Max. Nu mai stiu care versiune.

Filed under: personal, Software, Util

2 Responses

  1. Stefan says:

    Ai încercat TikZ? Eu m-am jucat puţin cu el, şi e fain. Uite aici nişte exemple. (nu e inclus în MikTeX, îl iei de pe sourceforge).

    Cu GUI + free as in beer (& speech), lucruri bune am auzit despre Inkscape.

  2. коба says:

    io foloseam xfig. nu e la fel de distractiv ca tikz, dar vine cu aproape orice distributie de linux.

Leave a Reply

