.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Cum mi-am mai pierdut timpul

M-am plictisit de seriale, filme, bloguri etc. aşa că m-am uitat la câteva meciuri de Starcraft pe YouTube. Mai mult de dragul ‘vremilor de altadata’. De dragul copilariei… De fapt, si al adolescentei. Sa fiu sincer, si al studentiei🙂 Tin minte ca am vrut sa organizez si un campionat de SC in anul 2🙂
Ce m-a amuzat: ca unul din comentatori exagera “protv”-eşte (“româneşte”?). Cum adica ? Baza unuia din jucatori era atacată de vreo 15 zerglingi  si a inceput sa urle ceva gen “omg! omg! baza lui X  este invadata de ZECI, BA NU ! SUTE ! SUTE!!! de zerglingi, nu se poate asa ceva doamnelor si domnilor, SUTE de zerglingi il ataca pe X”.
In fine, aici e un exemplu de cum sa nu joci cu protoss (daca stii ca te bati cu zerg)/cum sa joci cu zerg (daca stii ca te bati cu protoss). Apropo:  asculta vocea comentatorului intre 10:02 – 10:05 si spune-mi ce crezi ca zice🙂

M-am mai uitat la niste documentare, tot pe YouTube, despre Saladin, cruciade, strategie militara, spionaj, chestii d-astea.

Am vrut sa vad un episod din “The Lone Gunmen”, un serial ale carui personaje principale sunt aia 3 hackeri, conspirationisti,  spioni, jucatori de DnD, ex-hippies  etc. din The X Files. Picture please:

Dar, din pacate,  nu am gasit nimic cu ei.

Asa ca m-am intors la lucru🙂

Filed under: Gaming, personal, Prostii, Uncategorized,

4 Responses

  1. Elena says:

    Eu n-am reusit sa trec nici de campania cu zergii la Starcraft, asta spune ceva de skill-urile mele cu RTS-uri.🙂 I did better in Warcraft 3, though…

  2. voroncas says:

    si io care credeam ca te-ai bagat la citit.😀

  3. @Elena: nici mie nu mi-a placut Warcraft 3🙂
    @voroncas: e vacanta, dom’le! nici acum nu pot sa fac ce-am chef?!

  4. victor says:

    Uite un film cu spioni, hackeri, nerds:) oldies but goodies(e cam veche tehnologia din film dar e simpatic) care castigau din provocari amicale. Sneakers. http://www.imdb.com/title/tt0105435/

Leave a Reply

