.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Personale

Sunt bolnav😦 cam racit.

Nu am mai citit nimic (literatura) de mult timp. Nici nu stiu de ce anume sa ma apuc. Acum ceva vreme aveam curaj sa incep ceva, acum… parca mi-e frica sa nu incep sa ma plictisesc. Alteori, mi-e frica sa nu intru in “reading-frenzy”. Ahh… reading frenzy… sunt duse zilele alea in care nu mancam, nu dormeam, nu ieseam din casa, doar stateam si citeam. Prima oara a fost o carte a lui Jules Verne, acum multi, multi ani, “Copiii capitanului Grant”, parca. Dupa ceva timp au urmat “Demonii” si “Fratii Karamazov”. Da, si “Dragostea in vremea holerei”. Mai recent, “Ulise”. Apoi, nu a mai fost nimic.

Au inceput sa-mi placa filmele. Si serialele. Chestii scurte, care nu mananca timp, nu-mi solicita atentia. It’s over.

(astept sa ninga; daca m-as uita la un film, ar fi, cred, ceva de wong kar wai. poate la ‘in the mood for love’, inca o data)

Filed under: carti

Leave a Reply

