.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

In tramvai, despre Star Trek cu niste pitipoance

Pun pariu ca o sa aud prin troleu/autobuz/tramvai:

[fiction ? maybe… :)]

“-Fata, stii de cine-mi place mie? (asta e Georgeta)

-Ei na! De cine-ti place? (iar asta-i “Nicol” – asa-i zice, de la Nicoleta)

-Ia ghici !

-De Ionut ? De handicapatu’ ala ?! Mi se parea mie ca te uiti “aja” la el! Ce dreacu ai vazut tu frumos la capatzana ala…

-Nu fata… e din filme, actor… Lasa-l pe hapciupalitu ala… Ca sa stii: el s-a dat la mine, da’ io i-am zis “roiu!”. Nu ieri, alaltaieri s-a intamplat asta!  I-am zis si ca daca nu ma lasa in pace ii zic lu fratimiu… si stii cum e ala… nebun-rau, dus … daca aude ca ce-mi zice ala mie prin pauze il bate pe prost!

-Tarzan, fata ? Parca asa-i zice la bloc. Aoleu ! Da’ lasa, nu-i zice ca daca ii zici si afla, maine il joaca in picioare pe handicapat!

-Pe Ionut, fata?

-Da, fata, pe Ionut, ce dreacu nu esti atenta? La ce te gandejti? Aaaa… Eee… am uitat ca esti “indragostita”… [mai sta un pic si se gandeste…parca incearca sa-si aduca amintea ceva] Ei hai lasa-ma ! Ai alta iubire, draga ? Nu mai e Giudlau (i.e. Jude Law)?

-Nu fata, e batran ala… ce sa fac eu cu el?

-Monica!!! Ia vino si tu! Cica lu Florina ii place de unu, un actor!

Monica, din capatul celalat al tramvaiului, unde se mozoleste saruta cu un gagiu pe nume Jean care e vecin cu mine, sta pe undeva prin Drumu Taberei aproape de linia de 41 (plm, nu stiu mai multe; daca vrei, afla tu, iti dau aidiu lui de mess si vb, ok?) striga:

-De cine? De Giudlau ? Ca stiam asta fa, stiam ca-i place de Giudlau.

-Nu! E altu!

-Ei nah! De Ionut ?

-Nu fa! Cum sa-i placa de handicapatu ala?! Uite-o ca si ea rade cand aude de el. [ton conspirativ…] Ii place de un actor…

-De Giudlau?

-Nu fa, ti-am mai zis ca nu.

-Ah, ca nu era atenta. Numai vina ta e! [si-i da o palma la misto lu Jean peste ceafa. Jean zambeste si o ciupeste de suncile sholdului drept. O doare sau o surprinde si Monica sau cum i-am zis – nu prea ma chinui cu textu asta, nu ?- scoate un icnet]. Si zi: de cine? Da zi acuma repede ca cobor la prima!

-De cine-ti place, fa?

-De Crispain (i.e. Chris Pine)!

-De cine fa?! De asta nu am auzit! Sigur e actor? Sa nu-mi zici ca e din Prizonbreic ca nu ma uit. Am auzit ca e unu bun acolo ca mi-a zis soramea si maicamea sa ma uit cu ele.

-Nu e din Prizonbreic, e din Startrec!

(i.e. Chris Pine joaca rolul capitanului Kirk in Star Trek 2009)

-Din ce?

Din:

RIP dear ol’ TOS😦

Good-Bye Geeky Star Trek, Hello Mainsteam-Big-Budget Star Trek

Filed under: Cat.de.tare., Funny, Prostii, star trek, , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

