.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

Colegiul 24 (1)

1. Am aflat ! Eu si tot ce e al meu apartinem Colegiului 24.

Ok, nu e chiar asa, nu ?! Nu, desigur ca nu. Nu apartine nimeni niciunui colegiu.

2. Cine candideaza la Colegiul 24 ? Asta da intrebare.

Am vazut un cort rosu (pe Bulevardul 1 Mai, aproape de Supermarketul “Primavara”) si mi s-a aprins un beculet: PSD ! Ok… acolo erau un nene si o tanti in varsta care nu ziceau/faceau nimic legat de promovarea candidatilor (sau ceva de genu’ asta). Ce ar fi avut de facut ? Nu stiu. Poate sa imparta pliante… Poate…

In fine, m-au rugat sa iau eu pliante dintr-o plasa.

(Obedient si copil-ascultator cum sunt… ) Am luat si am aflat ca ar candida din partea PSD-ului Anne- Rose-Marie (?) Juganaru si Costel Nedelcu.

Din partea PD-L-ului 2 tipi: Radu F. Alexandru (imi place acel “F.”) si Daniel Geanta care ar putea scrie pe blog. Dar ceva-mi spune ca nu o va face. Oricum, e bine ca e prezent pe net🙂

De la PNL, Antonel Tanase si Rares Manescu.

De restul nu stiu si nici nu cred ca vreau sa stiu (mai ales daca e vba de PRM sau PNG🙂 Cand aud PNG, oricum, imi vine sa rad).

Filed under: Uncategorized, , ,

5 Responses

  1. […] .junk Just another WordPress.com weblog « Colegiul 24 (1) […]

  2. Ionuţ says:

    Şi PNG-ul îi dă înainte cu melodia “Da’i al nost’ Ardealul sfânt” de parcă Drumul Taberei s-ar bate cu Imperiul Austro-Ungar.

    Scuze de lipsa informaţiilor electorale actuale de pe site, dar la alegerile astea am instituit media blackout. Oricum românii încă votează promisiunile, nu realizările.

    Căt despre metroul mustăciosului, azi am pus pe blogul personal o poză cu noile panouri electorale despre metrou.🙂

    P.S. off-topic: Drumul Taberei? Ce zonă?

  3. @Ionut: Ghencea, aproape de stadionul Steaua🙂

  4. Mircea says:

    Romania pe maini bune ! Una o spala pe cealalta ! Mult succes !

  5. kawasaki07 says:

    Pai de aia suntem noi romanii asa curati… o mana o spala pe cealalta

Leave a Reply

