.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

E prima oara cand am nevoie de last.fm…

… pentru vreau sa ascult mai mult Van der Graaf Generator, dar nu stiu ce. so, o sa ma uit pe pagina dedicata formatiei si o sa vad care-s cele mai ascultate melodii; ma gandesc ca astea ar trebui sa fie si cele mai bune / mai ascultabile / mai “prietenoase”. zic “prietenoase” pentru ca formatiile progressive pot sa scoata melodii foarte … hmmm… cum sa le zic … “ezoterice”. pretzioase. greu de ascultat. dar frumoase. singura problema e ca “trebuie sa te prinda”, iar asta ia timp. Emerson, Lake and Palmer a inceput sa-mi placa dupa ce am ascultat ‘Pictures at an Exhibition’. de cateva ori🙂 prima oara mi s-a parut o tampenie:

“De ce sa-i ascult pe tipii astia cand pot sa ascult compozitiile lui Mussorgski ?!”.

Btw: ‘Pictures at an Exhibition’ este o suita compusa de Mussorgski pe la 1874; imi place sa zic ca E.L.P. au facut un cover dupa originalul lui Mussorgski.

“I dunno”

Dar m-a prins dupa cateva ascultari fortzate. Nu-ti inchipui ca eram legat cu franghie (din-aia groasa, fibroasa, noduroasa, ouch! ) de un pat de scanduri , in subsol,  cu niste casti legate cumva de cap (poate tot cu franghie din-aia), urland “nuuuuuu!!” si zbatandu-ma din rasputeri🙂. Ascultau parintii mei, auzeam (parca) si din vecini…

Altfel, nu stiu cum ar putea cineva sa inceapa sa asculte progressive. La TV ? Noway. Radio ? Be serious, melodii de 10-20 de minute nu au ce cauta on air. Din parinti ? Da, asa se mai poate.

Nu inteleg fenomenul. La fel a fost si cu berea: prima bere a fost teribila🙂 La fel si prima tigara (jur sa nu mai fumez in viata mea ! si am ajuns la un pachet/zi. ok, e dependenta… dar imi si place), prima cafea, si or mai fi fost.

Si Yes tot dupa cateva ascultari m-a prins. Pink Floyd, Genesis, Gentle Giant, Jethro Tull la fel.

Bottom line:

Acum m-am  plictisit de ei si am dat-o pe triphopeala (Massive Attack, Lamb, Tricky etc.)🙂 Dar ELP si VDGG raman in playlist ! Am zis !

Filed under: Muzici, Uncategorized, , , ,

Leave a Reply

