.junk

Icon

Just another WordPress.com weblog

huh?

“Huh ?”

Asa am facut la concert la Massive Attack cand mi-am dat seama ca nu recunosc melodiile cantate de 3D&co..

“Oare e “Future Proof ?”
“No way, mai degraba suna a ceva de pe Mezzanine.”
“Ba nu, ba nu…”

In fine, ideea e ca au cantat 4 sau 5 melodii noi (urmeaza sa apara, cred, pe “Weather Underground” – cum zic ei ca i-ar spune viitorului album) si toate au fost mijto. Atat de misto ca ascult versiunile live pe utube, asteptand sa apara noul album.

Inca o kestie: de cate ori aud “in seara aceasta vom canta cateva piese de pe noul/urmatorul album” oftez si-mi zic “ok, acum hai la bere cat nu e coada”. Dar la Massive nu a fost asa. A fost primul concert la care nu am regretat ca am dat bani ca sa ascult si altceva decat “clasicele” (karmacoma, mezzanine, unfinished sympathy, safe from harm).

“Bonus”, o melodie din cele noi, “All I need”:


Filed under: Cat.de.tare., Muzici, Uncategorized, , , , , ,

Leave a Reply

